Tim leest sowieso ook mee.quote:
A Forest kreeg in de Kink 1500 ook geen albumversie volgens mij.quote:Op maandag 29 december 2025 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 5 gewenste albumversies:
- A Forest
- Whole Lotta Rosie
- Don't Fear The Reaper
- Happier Than Ever
- Long Way To The Top
Kan iemand even een keer iemand bij Radio 2 inschieten dat daar echt albumversies van MOETEN komen?
het spijt mequote:Op maandag 29 december 2025 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet bepaald toewijding.
Duhquote:Op maandag 29 december 2025 11:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Frans Bauer enzo.
Rennen achter zijn MUTTER aanquote:Op maandag 29 december 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Mijn hont vindt mij te dik. Ik moest rennen van hem. En al hoewel ik geniet van de top 2000, zou ik wel graag willen dat het ondertussen 2 januari is en het vuurwerk gepeupel voorbij is. Tis niet leuk meer.
Kink doet sowieso maar weinig albumversiequote:Op maandag 29 december 2025 11:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
A Forest kreeg in de Kink 1500 ook geen albumversie volgens mij.
Niet van Heintje?quote:Op maandag 29 december 2025 11:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Frans Bauer enzo.
- Autobahn.quote:Op maandag 29 december 2025 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb 5 gewenste albumversies:
- A Forest
- Whole Lotta Rosie
- Don't Fear The Reaper
- Happier Than Ever
- Long Way To The Top
Kan iemand even een keer iemand bij Radio 2 inschieten dat daar echt albumversies van MOETEN komen?
Deze top zelfs nog gerefereerd aan deze plek.quote:Op maandag 29 december 2025 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tim leest sowieso ook mee.In de reeks door het jaar heen.
Heb ik mijn hele leven al last van. #durftoetegevenquote:Op maandag 29 december 2025 11:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb door KINK wel een beetje last van Rammsteinmoeheid, merk ik
True, maar ben het met je eens dat het bij A Forest groot verschil maakt. Die introquote:Op maandag 29 december 2025 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kink doet sowieso maar weinig albumversie
quote:Op maandag 29 december 2025 11:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb door KINK wel een beetje last van Rammsteinmoeheid, merk ik
Scandinavië?quote:Op maandag 29 december 2025 11:26 schreef Evenstar het volgende:
En ondertussen nog steeds geen volledig stroom hier... wind begint weer aan te trekken en weer 24h lang storm verwacht. Leuk is anders .....
dat is ook een gebed zonder eind aan het worden zegquote:Op maandag 29 december 2025 11:26 schreef Evenstar het volgende:
En ondertussen nog steeds geen volledig stroom hier... wind begint weer aan te trekken en weer 24h lang storm verwacht. Leuk is anders .....
Het drieluik echt totaal ingekorte platen (Anything For Love, Autobahn, Turn of a Friendly Card - en Get Ready/Song of the Marching Children die er al niet meer in staan) tel ik even niet mee, dat wordt veel lastiger.quote:
Niet meer volop thuiswerken dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |