Bart wil de nieuwe Don Leo worden ofzoquote:Op maandag 29 december 2025 10:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt hoor
Je weet toch dat het nu top2000tijd is
Ja die van Inkel moet gewoon opbokken met zijn 100%NL actquote:Op maandag 29 december 2025 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
liever dit dan een walsje idd
Ik heb het liever dat de DJs het over de muziek hebben ipv over zichzelf. Of godbetert een schijtlollige wals instarten.quote:Op maandag 29 december 2025 10:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit toch wel leuke weetjes om te weten en horen.
DRUMquote:Op maandag 29 december 2025 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond dit wel een leuk weetje, maar had korter gekund.
Ik heb dit jaar nog geen wals gehoordquote:Op maandag 29 december 2025 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
liever dit dan een walsje idd
Ik had het over @Isordenquote:Op maandag 29 december 2025 10:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Bart wil de nieuwe Don Leo worden ofzo
Ik bleef op voor Lavender, kwam die schijtwals ineens al om 0015quote:Op maandag 29 december 2025 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen wals gehoord
Krijg het idee dat zo'n beetje alle GTA platen in de lijst staanquote:
Ik vind Take This Waltz wel te lang duren hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben wel liefhebber van de wals, mag ook wel wat langer duren eigenlijk.
Ow that sucksquote:Op maandag 29 december 2025 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bleef op voor Lavender, kwam die schijtwals ineens al om 0015
Of het allerergste: een voice app van een luisteraar.quote:Op maandag 29 december 2025 10:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb het liever dat de DJs het over de muziek hebben ipv over zichzelf. Of godbetert een schijtlollige wals instarten.
Schandaligquote:
2025quote:
Jammer ja, een van de redenen dat ik verder niet naar de radio luister.quote:Op maandag 29 december 2025 10:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb het liever dat de DJs het over de muziek hebben ipv over zichzelf. Of godbetert een schijtlollige wals instarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |