Leukste ooitquote:Op maandag 29 december 2025 10:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja zaalvoetbal, dat was geniaal toen
The Universal is de échte Blur-klassieker jaquote:Op maandag 29 december 2025 10:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stem altijd tevergeefs op The Universal.
Gewoon Parklife natuurlijk. Niet de beste maar wel de meest Blur plaat van allemaal.quote:Op maandag 29 december 2025 10:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
The Universal is de échte Blur-klassieker ja
Maar het zegt mij niets. Dus ik denk dat Parklife en Girls & Boys of hoe die ook heet meer kans maken.quote:Op maandag 29 december 2025 10:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
The Universal is de échte Blur-klassieker ja
Hoe is het ermee, Foreplay / Long Time?quote:Op maandag 29 december 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
Waarom heet ik geen Rosanna als mijn pa zo'n die hard Toto fan is.
(Ben wel naar een liedje van Boston vernoemd namelijk)
dat ken ikquote:Op maandag 29 december 2025 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aa-landen heb ik ook gewoond. Maaslaan
Dat zijn veel a's.quote:Op maandag 29 december 2025 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aa-landen heb ik ook gewoond. Maaslaan
quote:Op maandag 29 december 2025 10:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hoe is het ermee, Foreplay / Long Time?
nee ik ben een heuse Deventersequote:Op maandag 29 december 2025 10:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
No shit. Heb je op het Meander College gezeten?
Nouja, net. We hebben geleerd dat dat best ruim is, want in het jaar van het Ziggo-concert stond niets in de Extra 500.quote:Op maandag 29 december 2025 10:13 schreef PippenScottie het volgende:
Blur heeft gewoon te veel moois gemaakt. Door de keuzestress valt alles net buiten de top 2000
Goede Chinees daar in het winkelcentrumquote:Op maandag 29 december 2025 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat ken ik![]()
Er waren er meer van R49 die in Zwollie hebben gewoond meen ik mij te herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |