tenzij hij weer een lange pauze inlast... o waitquote:
quote:Na een succesvolle comeback met het album Multitude (2022), moest hij in 2023 en 2024 opnieuw optredens afzeggen vanwege aanhoudende mentale klachten.
Tubular Bellsquote:Op maandag 29 december 2025 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
Wilde nog even een nummer dat ik gisteren hoorde in mijn playlist zetten maar weet niet meer welke. Ach, volgend jaar weer een kans.
Voorspellend vwb de gevolgen van het gebruiken van de bevroren Russische tegoeden. Dat wordt me een outro..quote:Op maandag 29 december 2025 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crime of the Century, Leningrad, België. Geen vragen meer stellen.
Franstalig hèquote:Op maandag 29 december 2025 09:21 schreef LTVDK het volgende:
Stromae, de beste Franse muziek van deze eeuw
Ja ok, het is een Belg, maar hij maakt gelukkig zijn muziek in het Fransquote:
Gooi het er maar lekker uit , oh te laat.quote:Op maandag 29 december 2025 09:21 schreef Ama het volgende:
Is het te vroeg om het volgende nummer keihard mee te zingen?
I hope soquote:Op maandag 29 december 2025 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit eindelijk eens de albumversie?
Het was in ieder geval niet The Turn Of A Friendly Card maar die heb ik ook aan mijn playlist toegevoegd.quote:
Ook eentje die wel een albumversie mag, net als Autobahn.quote:Op maandag 29 december 2025 09:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet The Turn Of A Friendly Card maar die heb ik ook aan mijn playlist toegevoegd.
Heb er ook al veel gehoord dit keerquote:Op maandag 29 december 2025 09:24 schreef peaceman het volgende:
Ah meat loaf, al de 4e die ik meekrijg
Als we die allemaal in de albumversie doen hoeft Ron D volgend jaar niet aan de schandpaal op kerstavond.quote:Op maandag 29 december 2025 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook eentje die wel een albumversie mag, net als Autobahn.
Ik heb een ander voorstel gedaanquote:Op maandag 29 december 2025 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als we die allemaal in de albumversie doen hoeft Ron D volgend jaar niet aan de schandpaal op kerstavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |