Kan je dan niet beter van de website kopiėren?quote:Op maandag 29 december 2025 08:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op de 2e pagina van de PDF is kopiėren iets complexer. Dan moet ik m'n klembord eerst alfabetiseren en dan de volgorde omdraaien. En dan de helft van de noteringen weggooien die al geweest zijn. Maar was slordig![]()
[ link | afbeelding ]
Wat is dit voor onzinquote:
Ik wer net daarvoor met Pink Frost wakker in de snobquote:Op maandag 29 december 2025 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dan toch beter gedaan door wakker te worden met Anneke Tanneke Toverheks.
https://www.nporadio2.nl/(...)adio-2-top-2000-2025quote:Op maandag 29 december 2025 08:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op de 2e pagina van de PDF is kopiėren iets complexer. Dan moet ik m'n klembord eerst alfabetiseren en dan de volgorde omdraaien. En dan de helft van de noteringen weggooien die al geweest zijn. Maar was slordig![]()
[ link | afbeelding ]
Sommige mensen blijven altijd jong inderdaadquote:
Hoop effectbejag hoor ik vooral. Aanstelleritis van een zanger. Een beetje zoals een 10-jarige zich een rockplaat voor zich ziet.quote:
Ga ze een keer zien. Het is sowieso een trip.quote:
Nou nou nouquote:Op maandag 29 december 2025 08:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoop effectbejag hoor ik vooral. Aanstelleritis van een zanger. Een beetje zoals een 10-jarige zich een rockplaat voor zich ziet.
IRON MAIDEN natuurlijk met 6/6quote:Op zondag 28 december 2025 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er nog meer artiesten met alles in de bovenste helft?
Die baby genoot er ook weer duidelijk van.quote:
Nou ja Iron Maiden is verre van kinderrock natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2025 08:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoop effectbejag hoor ik vooral. Aanstelleritis van een zanger. Een beetje zoals een 10-jarige zich een rockplaat voor zich ziet.
Maar is ook Roger Taylor?quote:Op maandag 29 december 2025 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze doet Brian May, John Deacon ook en ook Freddie is ready.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |