Vaker naar de Kink 1500 luisteren. Daar staat ie standaard in de top 100. Hoog ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dit is wel het beste nummer in dit genre, zo heerlijk ijzig. Valt in de winter altijd zo lekkerquote:
Er is er ook eentje beïnvloed door Warszawa van Bowie, een van die apocalyptischequote:Op maandag 29 december 2025 02:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je een keer tijd hebt en het leuk vindt.
One Wing Angel heeft Purple Hazev van J. Hendrix nvloeden
Shrina Theme heeft Kashmir van Led Zeppelin invloeden
Those Who Fight Further (battle theme) is erg beïnvloed door Jailbait van Motorhead
Geniaal spel met geniale soundtrack
Heb die dit jaar een beetje overgeslagen inderdaadquote:Op maandag 29 december 2025 07:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vaker naar de Kink 1500 luisteren. Daar staat ie standaard in de top 100. Hoog ook
Top nummer inderdaadquote:Op maandag 29 december 2025 07:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel het beste nummer in dit genre, zo heerlijk ijzig. Valt in de winter altijd zo lekker
Tijd voor heropvoedibngquote:Op maandag 29 december 2025 07:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb die dit jaar een beetje overgeslagen inderdaad
Jij lijkt mij meer een Evergreen type ook. Of in ieder geval 50/50 zoals ikquote:Op maandag 29 december 2025 07:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb die dit jaar een beetje overgeslagen inderdaad
quote:Op maandag 29 december 2025 07:34 schreef Gretzl het volgende:
Voormalig ALA-hitje zeker, deze Strange Machines @:DecoAoreste. Mits je de ALA-ranking al in 2019 had opgesteld.Verbaast me niets! Wel heel tof dat-ie erin staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu klaarwakkerquote:
Die 50/50 klopt welquote:Op maandag 29 december 2025 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij lijkt mij meer een Evergreen type ook. Of in ieder geval 50/50 zoals ik
quote:Op maandag 29 december 2025 07:38 schreef Gretzl het volgende:
Confession: ben eigenlijk enkel wakker omdat ik een wekker had gezet voor Sophie Straat Muze had gezet, om vervolgens er alsnog een uur over te doen om op te staan![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |