De nieuwe Peoples champion jaaaaaquote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Veen nu de nummer 6 van de wereld. Zal nog wel minstens stijgen naar plek 5.
Daar gaat het dan waarschijnlijk ook misquote:Op zondag 28 december 2025 21:14 schreef vul_maar_in het volgende:
je buik is breder dan je schouders Barney.
Erg mooi.quote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Veen nu de nummer 6 van de wereld. Zal nog wel minstens stijgen naar plek 5.
Ticket PL is dus in de pocket.quote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is niet leukquote:Op zondag 28 december 2025 21:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Gian: Ik ga winnen.
Razma: Wat let je?
ik bedoelde die gezangen: moest daar aan denken:quote:Op zondag 28 december 2025 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, kan je alvast oefenen voor het WK voetbal.
Dat is ergens wel jammer.quote:Op zondag 28 december 2025 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gian hoeft niet meer bij te beunen in de Viaplay-studio.
Je mag ook NIKS meer tegenwoordigquote:Op zondag 28 december 2025 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik bedoelde die gezangen: moest daar aan denken:
"Ten German Bombers" is een controversieel Engels voetbalgezang (en kinderliedje) op de melodie van "She'll Be Coming 'Round the Mountain" dat verwijst naar Duitse bommenwerpers uit WOII, gezongen door Engelse fans, vooral tegen Duitsland, en leidde tot kritiek en waarschuwingen om het niet te zingen tijdens het EK 2024 in Duitsland
He, wat kinderachtig.quote:Op zondag 28 december 2025 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
"Ten German Bombers" is een controversieel Engels voetbalgezang (en kinderliedje) op de melodie van "She'll Be Coming 'Round the Mountain" dat verwijst naar Duitse bommenwerpers uit WOII, gezongen door Engelse fans, vooral tegen Duitsland, en leidde tot kritiek en waarschuwingen om het niet te zingen tijdens het EK 2024 in Duitsland
Mag hopen dat Raybar hier als echte liefhebber aanschuift en het niet meer voor de centen hoeft te doen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gian hoeft niet meer bij te beunen in de Viaplay-studio.
Ja preciesquote:Op zondag 28 december 2025 21:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De enige die daadwerkelijk zinnige teksten heeft
Hij zit er als een depressief zak aardappelen bij, denk het niet.quote:Op zondag 28 december 2025 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag hopen dat Raybar hier als echte liefhebber aanschuift en het niet meer voor de centen hoeft te doen.
infiltrant in de duistere dartswereld waar je iq niet boven het maaiveld van 85 uit mag komen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:17 schreef Doevelaer het volgende:
Gian is bovengemiddeld intelligent voor een darter
Is dit iets wat ook in het Darts Book of Chants moet?quote:Op zondag 28 december 2025 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liever niet. Maar zou wel redelijk zwaar zijn voor Clemens moesten ze dat zingen denk ikquote:Op zondag 28 december 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit iets wat ook in het Darts Book of Chants moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |