Ik ben niet blij dat @fetX mijn vriend(in) @IkGeefEnkelLikes tegen mij opstooktquote:
Wowquote:Op zondag 28 december 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben niet blij dat @:fetx mijn vriend(in) @:ikgeefenkellikes tegen mij opstookt
Je ziet wel dat Fetx eigenlijk ook een nsber is.
Die van Lilian?quote:Op zondag 28 december 2025 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vind dit eigenlijk niet zo'n leuke partij
Van Wuppie geleerdquote:Op zondag 28 december 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben niet blij dat @:fetx mijn vriend(in) @:ikgeefenkellikes tegen mij opstookt
Nounounouquote:Op zondag 28 december 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zei er ook niks van toen @IkGeefEnkelLikes jou een like gaf voor je tatsunamigrapjequote:
Als je het zelf maar opruimtquote:Op zondag 28 december 2025 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus ik maak er ook een zooitje van
Zeker weten makkerquote:Op zondag 28 december 2025 20:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank! Mooie avond wordt (is) het
Dan mag hij niet meer meedoenquote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach binnenkort speelt die arme gozer onder de Russische vlag
@Zipportalquote:Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 1,455.00
Ontvangen donaties vorige maand: ¤ 15.00
Volgens mij heb je er zojuist al 1 gehad.quote:Op zondag 28 december 2025 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een Delirium ingeschonken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |