Altijd het vakantiegevoel daar. Lekker toch.quote:Op maandag 29 december 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ervaar het eiland helemaal niet als zo klein maar das misschien ook omdat ik een gewoontedier ben en bijna elke dag dezelfde dingen doe. Was daar ook wel een beetje bang voor maar in rotterdam deed ik ook altijd dezelfde dingen.
Maar heb je dat niet thuis, als je gewoon lekker op de bank of in de tuin zit? Ik heb thuis ook gewoon het vakantiegevoel als ik even rustig kan zittenquote:Op maandag 29 december 2025 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd het vakantiegevoel daar. Lekker toch.
ssssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 29 december 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ervaar het eiland helemaal niet als zo klein maar das misschien ook omdat ik een gewoontedier ben en bijna elke dag dezelfde dingen doe. Was daar ook wel een beetje bang voor maar in rotterdam deed ik ook altijd dezelfde dingen.
Merry Christmasssssssssssssssssssssssssssss sss sssssssss sss squote:Op maandag 29 december 2025 11:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssss
merry chrisssssssssssssssssssssssssstmassssssssssssssssssssssssssssss
zitten ze comfi? heb je zelf de veters gestrikt?quote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.aboutyou.nl/p/rieker/veterlaarsjes-6787432
Thuis op de bank vind ik het ook helemaal prima normaal gesproken.quote:Op maandag 29 december 2025 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar heb je dat niet thuis, als je gewoon lekker op de bank of in de tuin zit? Ik heb thuis ook gewoon het vakantiegevoel als ik even rustig kan zitten
Nee dat heeft m'n moeder even gedaan. Maar krijg de ritsjes wel zelf dicht dus die veters kunnen zo blijven zitten.quote:Op maandag 29 december 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten ze comfi? heb je zelf de veters gestrikt?
Hier helpt eten meestal.quote:Op maandag 29 december 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
moet echt van die neerslachtige gedachtes af komen
Tip van mij en van meerdere psychologen: je mag de gedachten hebben, je moet ze minder aandacht geven.quote:Op maandag 29 december 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
moet echt van die neerslachtige gedachtes af komen
ja denk het. En die israeli heeft mij gewoon zo teleurgesteld en kan dat ook niet loslaten blijkbaar.quote:Op maandag 29 december 2025 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier helpt eten meestal.
Maar is het eenzaamheid of iets anders?
ik weet niet hoe. heel vaak heb ik het gevoel dat ik mijn gedachtes niet onder controle heb.quote:Op maandag 29 december 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tip van mij en van meerdere psychologen: je mag de gedachten hebben, je moet ze minder aandacht geven.
quote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk het. En die israeli heeft mij gewoon zo teleurgesteld en kan dat ook niet loslaten blijkbaar.
Als ik dan hier buiten ben dan zie je al die mensen samen met vrienden. Dat is wel confronterend van deze plek , je ziet vrijwel alleen maar gelukkige vrolijke mensen.
Leesquote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet hoe. heel vaak heb ik het gevoel dat ik mijn gedachtes niet onder controle heb.
had jij dat gevoel ook?quote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Leef meer, denk minder: Grip op je gedachten voor een zorgelozer leven
Je moet er een beetje mee leren "zitten" zeg maar. Alsof het naast je zit op de bank of achter op de scooter.quote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet hoe. heel vaak heb ik het gevoel dat ik mijn gedachtes niet onder controle heb.
Wat staat hierquote:Op maandag 29 december 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Heb gister met het goormetten ook zelf m'n vleesjes gesneden met mes en vork.
als ik nu moet omschrijven hoe het voelt. Heel vaag maar het voelt alsof het mij naar beneden duwt. alsof iets van boven af mij laag bij de grond probeert te houden. maar dat klinkt heel vaag.quote:Op maandag 29 december 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet er een beetje mee leren "zitten" zeg maar. Alsof het naast je zit op de bank of achter op de scooter.
Je ziet ook alleen maar de buitenkant van mensen natuurlijk; zeker als je ook nog actief op Instagram aan het scrollen bent af en toe.quote:Op maandag 29 december 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk het. En die israeli heeft mij gewoon zo teleurgesteld en kan dat ook niet loslaten blijkbaar.
Als ik dan hier buiten ben dan zie je al die mensen samen met vrienden. Dat is wel confronterend van deze plek , je ziet vrijwel alleen maar gelukkige vrolijke mensen.
Heb je ook niet, helaas. En het zal altijd moeilijk of ongemakkelijk blijven, het gaat er vooral om hoe je er mee omgaat. (heb recent ook een boek gelezen/moeten lezen).quote:Op maandag 29 december 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |