ik wilde deze week nog naar de DM, maar geen zin om tussen alle vuurwerk gekkies in file te staanquote:Op maandag 29 december 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor woensdag.
[..]
vrijdag of zaterdag is het ook nog deze weekquote:Op maandag 29 december 2025 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde deze week nog naar de DM, maar geen zin om tussen alle vuurwerk gekkies in file te staan
brand new informationquote:Op maandag 29 december 2025 09:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrijdag of zaterdag is het ook nog deze week
zondag is een twijfel geval.quote:
op zondag zijn duitse winkels ook gewoon dicht. dan komen ze hier naar de albert heijnquote:Op maandag 29 december 2025 09:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
zondag is een twijfel geval.
De ene kalender zegt dat dat eind van de week is (weekend) de andere noemt het de eerste dag van de week.
Plus ik denk dat die Duitsers op zondag wel rust verdienen van al die gekke Nederlanders
Op zondag is het in Duitsland nog gewoon 1950 en is alles potdichtquote:Op maandag 29 december 2025 09:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
zondag is een twijfel geval.
De ene kalender zegt dat dat eind van de week is (weekend) de andere noemt het de eerste dag van de week.
Plus ik denk dat die Duitsers op zondag wel rust verdienen van al die gekke Nederlanders
ja ze verdienen rustquote:Op maandag 29 december 2025 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zondag zijn duitse winkels ook gewoon dicht. dan komen ze hier naar de albert heijn
Hdpquote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zondag is het in Duitsland nog gewoon 1950 en is alles potdicht
ik vind het soms toch best fijn om op zondag dingen te kunnen kopenquote:
vuurwerkquote:Op maandag 29 december 2025 09:57 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer je auto al volgeladen in Duitsland?
Apart kantoorquote:Op maandag 29 december 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net denk ik wegenbelasting betaald. Je gaat dan met je eigendoms bewijs van je scooter hier naar toe, betaal je 930 baht (25 euro) en mag je je eigendoms bewijs woensdag weer ophalen. en ben je voor een jaar weer goed
[ afbeelding ]
Denk ik.quote:Op maandag 29 december 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net denk ik wegenbelasting betaald. Je gaat dan met je eigendoms bewijs van je scooter hier naar toe, betaal je 930 baht (25 euro) en mag je je eigendoms bewijs woensdag weer ophalen. en ben je voor een jaar weer goed
[ afbeelding ]
Zo kun je die enorme teringzooi ook noemen jaquote:
Even denken wat ik zal gaan halen. Genoeg voor 2 dagen iig.quote:Op maandag 29 december 2025 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Boodschappen voor oud op nieuw ook al gedaan. We gaan in ieder geval niet verhongeren.
Goed bezigquote:Op maandag 29 december 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
maar ik ben al bezig om nieuwe vrienden te maken. Heb vandaag iemand mee uit eten gevraagd na al mijn moed bij elkaar geschraapt te hebben.Maar vandaag voelde hij zich niet zo goed dus hij zei deze week dat we kunnen gaan en hij stelde ook nog een andere plek voor waar we ook heen kunnen voor koffie.
Dus hopelijk komt hij er op terug
Wij komen natuurlijk ook op bezoek als we beetje korting krijgen op het verblijf.quote:Op maandag 29 december 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
die duitsers gaan begin feb weer weg dus dan wordt het misschien wat eenzaamMaar ik heb ook vrienden uit libie die ook elk jaar naar thailand komen dus grote kans dat zij na de ramadan, die is geloof ik in feb weer komen. En dan blijven ze wel lang, vorige jaar bleven ze uiteindelijk 3 maanden
Gierigquote:Op maandag 29 december 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij komen natuurlijk ook op bezoek als we beetje korting krijgen op het verblijf.
krijg je sowiesoquote:Op maandag 29 december 2025 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij komen natuurlijk ook op bezoek als we beetje korting krijgen op het verblijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |