Was je een vaatdoek?quote:Op maandag 29 december 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
ik ben sinds lange tijd weer naar de gym geweest
Goed bezigquote:Op maandag 29 december 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
ik ben sinds lange tijd weer naar de gym geweest
vandaag ookquote:
hoe is het afgelopen met die MENSEN! ?quote:
die haat ik nog steedsquote:Op maandag 29 december 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe is het afgelopen met die MENSEN! ?
Iedereen? of zijn wij vrijgesteld?quote:
Maar is het goed gekomen?quote:Op maandag 29 december 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
snake snake fish fish was vandaag langs gekomen om alles op te meten. Hij spreekt echt geen woord engels dus alles moest met translate
Oh gelukkigquote:Op maandag 29 december 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie zijn vrijgesteld voor nu
en wat was die garantie nou dan?quote:Op maandag 29 december 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
snake snake fish fish was vandaag langs gekomen om alles op te meten. Hij spreekt echt geen woord engels dus alles moest met translate
Gelukkig is het jaar bijna om en tijd voor een nieuw jaar met teleurstellingquote:Op maandag 29 december 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon. wil er eigenlijk niet meer over praten![]()
het is gewoon het jaar van de teleurstelling
preciesquote:Op maandag 29 december 2025 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig is het jaar bijna om en tijd voor een nieuw jaar met teleurstelling
quote:Op verschillende locaties in Nederland en Duitsland is de jaarlijkse vuurwerkverkoop van start gegaan. Met meterslange rijen voor de deuren ging een aantal vuurwerkwinkels om middernacht open. Onder meer in het Duitse Meppen moesten de schappen opnieuw worden gevuld nadat Nederlanders de winkels leeg kochten.
Hopelijk volgend jaar het jaar van de leuke dingen en mensen danquote:Op maandag 29 december 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er nog om je op te beurenquote:Op maandag 29 december 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sowieso al die files bij de grensquote:Op maandag 29 december 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor woensdag.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |