Ik ook hoor en geen jaloezie, ik eet ook om er van te genieten. Dit is puur om te winnen en voor kijkers, dan doe ik liever een spelletje op het internet.quote:Op zondag 28 december 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]![]()
twee van die lapjes vlees, en een beetje friet.
heb ik genoeg aan.
en dan eet ik om ervan te genieten. niet om het zo snel mogelijk naar binnen te schuiven.
en dat achterlijke nepstemmetje op de achtergrond
Hoezo jaloers, ik vind het soms grappig om te zien maar vind ze ook compleet gestoord en ook zonde van het eten.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 28 december 2025 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoezo jaloers, ik vind het soms grappig om te zien maar vind ze ook compleet gestoord en ook zonde van het eten.
Ik zie het gewoon als kijken naar iemand die z'n werk doet.quote:Op zondag 28 december 2025 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
En klik in zulke filmpjes steeds een minuutje door om het een beetje te zien, het hele filmpje zo gewoon kijken vind ik niet zo leuk.
Maar dat is mijn zuinigheid die er dus ook niet zo goed tegen kan, dubbel, geinig maar ook zonde. En ik zou het absoluut niet willen doen.
Toen ik dit las, las ik het wel even verkeerd, dus ik klik het aan en is het wel van het liedje wat ik eerst dacht te lezen.quote:Op zondag 28 december 2025 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Me so hungry
Ok, dan is dat wel flink veranderd, jaren geleden was het vooral voor de eer dacht ik. Als het je lukte.quote:Op zondag 28 december 2025 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als kijken naar iemand die z'n werk doet.
Zijn gezin leeft er grotendeels van, en hij moet er ook best veel voor reizen.
Nee joh, minister namens bbb op pvvquote:
ik las "viennetta" ipv vendettaquote:Op zondag 28 december 2025 21:09 schreef chufi het volgende:
Ondertussen wordt er vuur gespuwd
Bekijk deze YouTube-video
Al een tijdje onrustig en men is bang dat er mogelijk een deel afbreekt en in zee verdwijnt met ernstige gevolgen ///
Ja, echt he.quote:
Nope, fresh had gelijk.quote:Op zondag 28 december 2025 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, minister namens bbb op pvv
Van dezelfde vader?quote:Op zondag 28 december 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, fresh had gelijk.
Mijn dochter is best wel een draak, paar jaar terug zei ze tegen mij, waarom zoek je geen rijke kerel, ik weer uitleggen dat het daar helemaal niet om gaat. Echt hoor, ik heb 2 aparte en verschillende kinderen.
Ja, ze hebben dezelfde vader en ze hebben van ons allebei bepaalde trekjes overgenomen of geerft. Of hoe je dat schrijft, dna van allebei iig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |