En weerquote:Op zondag 28 december 2025 18:26 schreef heywoodu het volgende:
Martin vertelt ons gelukkig weer even dat Bosker mét helm rijdt.
Daar is op de 10k toch niet meteen over te oordelen (behalve als je 20 seconden verliest) als je nog niet weet of de versnelling er in zit.quote:
Ja, je moet altijd rekening houden met een negative split.quote:Op zondag 28 december 2025 18:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar is op de 10k toch niet meteen over te oordelen (behalve als je 20 seconden verliest) als je nog niet weet of de versnelling er in zit.
Bepaald niet neequote:Op zondag 28 december 2025 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is geen probleem voor Bergsma lijkt me.
In het geval van Bosker kon het geen kwaadquote:Op zondag 28 december 2025 18:37 schreef H.Vviv het volgende:
Wel interessant dat je voor een Olympisch seizoen een ander trainingsprogramma gaat volgen.
X20quote:Op zondag 28 december 2025 18:36 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaa de bovenbenen van Bosker genoemd
Ik hoor net dat de lat hoog ligt.quote:
Jaquote:Op zondag 28 december 2025 18:39 schreef Mansjester het volgende:
Hopen jullie dat Bosker of Bergsma #2 wordt?
Snellink kan ook nog!quote:Op zondag 28 december 2025 18:39 schreef Mansjester het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bosker, en dat hij dan ook wel gewoon mag.quote:Op zondag 28 december 2025 18:39 schreef Mansjester het volgende:
En die heeft sowieso elk seizoen weer een nieuwe aanpak waarmee hij dan toch echt een stap gaat maken.quote:Op zondag 28 december 2025 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In het geval van Bosker kon het geen kwaad
Doe dan maar Beauquote:Op zondag 28 december 2025 18:39 schreef Mansjester het volgende:
Dat lijkt me sowieso wel.quote:Op zondag 28 december 2025 18:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bosker, en dat hij dan ook wel gewoon mag.
Dat hoorde ik ook, maar tijdens het NK was hij al sneller (en Bosker ook).quote:Op zondag 28 december 2025 18:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de lat hoog ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |