S10 ookquote:
Ja, verschrikkelijkquote:
Alsof het nog niet erg genoeg was dat dat vliegtuig was neergeschoten gooien ze ook nog eens Dotan er overheenquote:Op zondag 28 december 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
Ohja dit draaiden ze toen veel toen MH17 was neergeschoten, van breng ze thuis enzo
Bijpassende tekst wel
Feel it crashing and burning, 'til it all collides
Strike a match, lit the fire, shining up the sky
As it all comes down again, as it all comes down again
Ik moet bij MH17 ook vooral aan dit filmpje denken van de rouwstoet, daar zit een van m'n favoriete instrumentale nummers onder gemonteerd. Nils Frahm - Saysquote:Op zondag 28 december 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
Ohja dit draaiden ze toen veel toen MH17 was neergeschoten, van breng ze thuis enzo
Bijpassende tekst wel
Feel it crashing and burning, 'til it all collides
Strike a match, lit the fire, shining up the sky
As it all comes down again, as it all comes down again
Van álle dingen waarvoor artiesten zijn gecanceld de afgelopen jaren is een trollenlegerleider zijn nog het mildst.quote:
Tof! Ik hou ook van Metalquote:Op zondag 28 december 2025 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk![]()
Ik zat toen gelukkig in Dynamo
quote:Op zondag 28 december 2025 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tof! Ik hou ook van Metal![]()
Sommige momenten zijn gewoon tof.
Eens jaquote:Op zondag 28 december 2025 15:56 schreef PippenScottie het volgende:
Onze Mex was de ster van dit uur
Ik heb toen wel even gekeken toen dat vliegtuig met overblijfselen aan het landen was. Kon ik waar ik toen woonde goed zien, werd er wel stil van...quote:Op zondag 28 december 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof het nog niet erg genoeg was dat dat vliegtuig was neergeschoten gooien ze ook nog eens Dotan er overheen
https://speld.nl/2017/08/(...)ze-een-andere-stoel/quote:"Dag mevrouwtje," zegt de man die naast Laura komt zitten op stoel 24B. Ze is met Corendon onderweg naar Corfu, voor een welverdiende zonvakantie. "Zijn we lekker een muziekje aan het luisteren?" vraagt hij, en wijst op de oordopjes die haar moeten beschermen tegen praatgrage medepassagiers. "Een beroemde singer-songwriter misschien? Mmm?" Ze duwt de dopjes dieper haar oren in.
"Ik trek even mijn pantoffeltjes uit hoor", zegt Dotan. De singer-songwriter trekt zijn schoenen uit en duwt zijn rugleuning achterover. Zijn in sokken gehulde voeten legt hij op de armleuning van de man voor hem. "Muziek is de essentie van ons bestaan," mijmert hij. "Een goed liedje is als het leven zelf, maar dan met trommels. Pompompom."
Laura pakt een vergeeld exemplaar van de Linda uit de stoelbuidel voor haar en houdt haar ogen strak op het magazine gericht. "Staat er nog iets over muziek in?" vraagt de man. "Over Dotan?" Hij knipoogt. "Ik luister graag naar Dotan. Hij is de beste zanger van de hele wereld. En trommelen, dat kan ie ook. Wacht."
De man staat op en wurmt zich langs de vrouw naar het gangpad. Hij opent het luik voor de ruimbagage en haalt een trommel tevoorschijn. "Verzoekjes?" vraagt hij, maar voor Laura kan antwoorden begint hij al te slaan. "Lalalala home, lalalala home," zingt hij vol overgave, terwijl zijn buurvrouw een stewardess wenkt.
"Mevrouw? Mag ik misschien ergens anders zitten? Is er nog een plekje vrij naast die krijsende baby? Of die nerveuze, prevelende arabier? Mooi, dan pak ik nú mijn spullen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |