Ik weet het wel zeker maar jij nietquote:Op zondag 28 december 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je beter dar gourmetstel nog even laten staan tot je het zeker weet
quote:Op zondag 28 december 2025 17:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker maar jij niet
Dat zou ik dan pas doen als ik zeker weet dat ik ging gourmettenquote:Op zondag 28 december 2025 17:15 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom? Even nakijken van te voren. Misschien nog even schoonmaken.
quote:Op zondag 28 december 2025 17:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker maar jij niet
9 van de 10 wat?quote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ik dan pas doen als ik zeker weet dat ik ging gourmetten
En ik vermoed maar zo dat 9 van de 10 hem schoonwegzetten
Wat denk je?quote:
Met het vlees er nog op, makkelijk voor de volgende keerquote:Op zondag 28 december 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je?
Mensen natuurlijk![]()
Neem zomaar aan dat jij hem schoonmaak na het gebruik en hem niet vies wegzet
Dan alsnog gaat er een doekje overheen na een jaar in de schuur.quote:Op zondag 28 december 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je?
Mensen natuurlijk![]()
Neem zomaar aan dat jij hem schoonmaak na het gebruik en hem niet vies wegzet
Minder lang maar iddquote:Op zondag 28 december 2025 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dan alsnog gaat er een doekje overheen na een jaar in de schuur.
Vetkuiertquote:Op zondag 28 december 2025 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met het vlees er nog op, makkelijk voor de volgende keer
Dat is zeker waar, al staat die van mij met keukenpapier op de plaat, in een plasticzak en in een doosquote:Op zondag 28 december 2025 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dan alsnog gaat er een doekje overheen na een jaar in de schuur.
Hey Lafquote:
O lekker.quote:Op zondag 28 december 2025 17:41 schreef laforest het volgende:
Een hele kip uit de oven met groentes etc
Ja op de gourmetplaatquote:
Ja, al een uurquote:Op zondag 28 december 2025 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
dankje. Jij hebt het al op denk ik?
Leuke dagen gehad Laf?quote:
Heel leuk. Hier lekker fanatiek bolken gaande?quote:
Mooi zo. Ga j enog wat doen met oud en nieuwquote:Op zondag 28 december 2025 17:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Heel leuk. Hier lekker fanatiek bolken gaande?
De strijd naar de top,quote:
A gelukkig, fijn heeft hij eht leuk gehad?quote:
Sowieso wel leuke momenten, maar hij heeft ook gehuild omdat hij me zo gemist heeft.quote:Op zondag 28 december 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gelukkig, fijn heeft hij eht leuk gehad?
A gossie, maar wel een goed tekenquote:Op zondag 28 december 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel leuke momenten, maar hij heeft ook gehuild omdat hij me zo gemist heeft.
Maar fijn dat hij er weer is, nu lekker genieten van hemquote:
Echt wel!quote:Op zondag 28 december 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar fijn dat hij er weer is, nu lekker genieten van hem
Ja, lief aangeboden.quote:
Doe maar rustig aan, ik schenk zo wel een koffie inquote:Op zondag 28 december 2025 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, lief aangeboden.. Ik ben nog bezig met een mok maar een extra bakkie kan er altijd wel bij.
Misschien wil hij een boodschap uitdragen. Zo van bolk mij niet want dan honkbolk ik je keihard terug.quote:
Pas maar op!quote:Op zondag 28 december 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow, Lovely staat ook al te pitchen
O bijna ma io ingehaaldquote:Op zondag 28 december 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
* Lovely schenkt een liefdevolle kopje koffie in..quote:
Ik heb nog hele grote in de laquote:Op zondag 28 december 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
De kerstkransen zijn nu in de uitverkoop
kreg je dit nacht 150 % terugquote:Op zondag 28 december 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Kerstbomen vreemd genoeg ook!quote:Op zondag 28 december 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
De kerstkransen zijn nu in de uitverkoop
Kun je hem meteen ook ff een paar maatjes laten groeien, voor niks!quote:Op zondag 28 december 2025 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel handig, koop je nu alvast een boom voor volgend jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |