Ik ben geen fan Hoolwerf, maar hij kan wel winnen. En ben met Wim eens dat je met hem ook de kansen van Bergsma maximaliseertquote:Op zondag 28 december 2025 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar die rijdt ook matig rond dit seizoen
rijdt bijna rechtopquote:Op zondag 28 december 2025 17:20 schreef Felagund het volgende:
Talsma is niet meer wat het is geweest.
Het is wel oneerlijk t.o.v. Bergsma. Die moet zich eerst nog kwalificeren.quote:Op zondag 28 december 2025 17:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan Hoolwerf, maar hij kan wel winnen. En ben met Wim eens dat je met hem ook de kansen van Bergsma maximaliseert
Tijd genoeg om het nog een paar keer te noemenquote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef heywoodu het volgende:
Nog geen 4 minuten onderweg en ik denk zonder overdrijven dat Herbert nu al 10 keer op diverse manieren heeft gezegd dat Stam vorig jaar 13:03 reed.
Ik heb net geleerd dat hij de zoon is van.quote:Op zondag 28 december 2025 17:28 schreef heywoodu het volgende:
Nog geen 4 minuten onderweg en ik denk zonder overdrijven dat Herbert nu al 10 keer op diverse manieren heeft gezegd dat Stam vorig jaar 13:03 reed.
op veel verschillende manierenquote:Op zondag 28 december 2025 17:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat hij de zoon is van.
Vraag is ook of Ritsma het risico wel heeft genomen met de aanwijsplekquote:Op zondag 28 december 2025 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel oneerlijk t.o.v. Bergsma. Die moet zich eerst nog kwalificeren.
Bosker wellicht.quote:Op zondag 28 december 2025 17:36 schreef heywoodu het volgende:
Rijdt er ook nog iemand met helm, zodat Martin kan zeggen dat hij mét helm rijdt?
Bosker toch vaat wel?quote:Op zondag 28 december 2025 17:36 schreef heywoodu het volgende:
Rijdt er ook nog iemand met helm, zodat Martin kan zeggen dat hij mét helm rijdt?
Als Bergsma zich niet kwalificeert wordt die envelop gewoon omgeruild natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2025 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is wel oneerlijk t.o.v. Bergsma. Die moet zich eerst nog kwalificeren.
Volgend keer het briefje bij een notaris onderbrengen en LIVE op TV onthullen wat erin zit.quote:Op zondag 28 december 2025 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Bergsma zich niet kwalificeert wordt die envelop gewoon omgeruild natuurlijk.
[ afbeelding ]
Kennerspubliekquote:
Jaquote:Op zondag 28 december 2025 17:47 schreef heywoodu het volgende:
Hoe wordt hier in het buitenland naar gekeken?!
Met een VPN denk ik. Of is dat niet nodig?quote:Op zondag 28 december 2025 17:47 schreef heywoodu het volgende:
Hoe wordt hier in het buitenland naar gekeken?!
Bij de Formule 1 in de leer geweestquote:Op zondag 28 december 2025 17:47 schreef Remco het volgende:
De regie gaat nog meer los dan normaal met tussenshots deze dagen heb ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |