Antwanet moet dan de 1500 wel goed rijden, want die heb je nodig voor de ploegenachtervolgingquote:
Als ze 7e was geworden op 1000 dan was het toch echt helaas pindakaas geweest.quote:Op zondag 28 december 2025 16:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Leerdam maakt zelf een fout en wordt zo alsnog gekozen, dan was het voor haar toch hoe dan ook een inkoppertje?
Benieuwd of dat ook zo was geweest als ze had gezegd dat het door een lichte blessure kwam.quote:Op zondag 28 december 2025 17:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als ze 7e was geworden op 1000 dan was het toch echt helaas pindakaas geweest.
Zijn er nog wel een aantal die in de buurt van Grevelt kunnen komen, met o.a. Boersma.quote:Op zondag 28 december 2025 16:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Toch fijn voor Leerdam dat ze hier een goede 500 meter rijdt, dat gun ik haar wel. Scheelt ook weer moeilijk gedoe mbt de matrix. Ik ben nog wel benieuwd wat zo'n Anna Boersma in de tweede omloop kan.
Omstandigheden zijn ook matig vandaag.quote:Op zondag 28 december 2025 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
Erben heeft gelijk dat Kok een 36,6 moet kunnen rijden in Thialf
Inmiddels is de luchtdruk weer <1030 mbar.quote:Op zondag 28 december 2025 17:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omstandigheden zijn ook matig vandaag.
Dan had ze dat van te voren moeten aangeven.quote:Op zondag 28 december 2025 17:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd of dat ook zo was geweest als ze had gezegd dat het door een lichte blessure kwam.
Maar kan nog wel een stuk lager.quote:Op zondag 28 december 2025 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inmiddels is de luchtdruk weer <1030 mbar.
Dat laatste sowieso, daar zou voorafgaand aan het seizoen inderdaad iets voor in de regels mogen staan met duidelijk meetbare voorwaarden.quote:Op zondag 28 december 2025 17:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan had ze dat van te voren moeten aangeven.
Maargoed, wat ik zei. Van mij hadden ze die vier van te voren mogen aanwijzen.
Tranen!quote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat Bert er met gestrekt been in gaat.
Genotquote:Op zondag 28 december 2025 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat Bert er met gestrekt been in gaat.
Voor matrix zou Bergsma 1 en Stijn 2 ideaal zijnquote:
12.36.88quote:Op zondag 28 december 2025 17:10 schreef wimderon het volgende:
Zeg het maar, de tijd van Van de Bunt:
Dan gooi je wel het hele principe van het OKT om, maar kan me voorstellen dat ze daar richting de komende OS wel naar toe gaan ja. Zeker na de opmerkingen van Nuis daaroverquote:Op zondag 28 december 2025 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, daar zou voorafgaand aan het seizoen inderdaad iets voor in de regels mogen staan met duidelijk meetbare voorwaarden.
Of andersom, goede kans dat de aanwijsplek op de MS al voor Bergsma is.quote:Op zondag 28 december 2025 17:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voor matrix zou Bergsma 1 en Stijn 2 ideaal zijn
Neejoh, geld verdienen met OKT lukt enkel met de toppers erbijquote:Op zondag 28 december 2025 17:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan gooi je wel het hele principe van het OKT om, maar kan me voorstellen dat ze daar richting de komende OS wel naar toe gaan ja. Zeker na de opmerkingen van Nuis daarover
Dan heb je geen Hoolwerf.quote:Op zondag 28 december 2025 17:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of andersom, goede kans dat de aanwijsplek op de MS al voor Bergsma is.
Ja, financieel is dit wel een stuk beter dan de B-keus die de overgebleven plaatsen in mogen vullenquote:Op zondag 28 december 2025 17:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Neejoh, geld verdienen met OKT lukt enkel met de toppers erbij
Hij is bezig met een poging om de tijd van Kos te evenarenquote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef wimderon het volgende:
De kniehoeken van Talsma zijn hoog te noemen.
Beschermde status geven dan moeten ze alsnog OKT rijden.quote:Op zondag 28 december 2025 17:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Neejoh, geld verdienen met OKT lukt enkel met de toppers erbij
Tsja, wat verwacht je dan van de rechtsback van Cambuurquote:Op zondag 28 december 2025 17:16 schreef wimderon het volgende:
De kniehoeken van Talsma zijn hoog te noemen.
Nee, klopt, maar die rijdt ook matig rond dit seizoenquote:
Frank Dittrich op een ronde zetten.quote:Op zondag 28 december 2025 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is bezig met een poging om de tijd van Kos te evenaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |