SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou een echte hit werd het helaas nooit hoor
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ken ik niet, wel aan te bevelen dus?quote:Op zondag 28 december 2025 11:53 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb dit jaar nog de film Watership Down gekeken. Mooie film wel, prachtig getekend
ja, al is het boek nog een stuk mooierquote:Op zondag 28 december 2025 11:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ken ik niet, wel aan te bevelen dus?
Nu welquote:Op zondag 28 december 2025 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al het origineel van Ronde benoemd?
quote:Op zondag 28 december 2025 11:54 schreef Gretzl het volgende:
Wanneer krijgt die andere BRIGHT EYES nu eindelijk eens de (NS-)reclamebonus een een langverwachte spot in de Top?
@:gale_boetticher
Bekijk deze YouTube-videoLiedje ook voor @houdjemondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou een echte hit werd het helaas nooit hoor
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Aan vakantie toe?quote:Op zondag 28 december 2025 11:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ben ook wel een beetje Sophie en Hansie moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |