Zie de video in de link hier bovenquote:Op 1 januari is het weer zover, dan duiken tweeduizend dappere mensen de zee in tijdens de traditionele nieuwjaarsduik in Egmond aan Zee. Verslaggeefster Lisan van 't Hof kregen we zover om het water alvast te testen. En met de vorst van de afgelopen dagen was dat best afzien. "Dit is eens, maar nooit weer."
Lisan al-Ghaib!!!quote:Op zondag 28 december 2025 11:25 schreef Moonversion het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)aarsduik-pittig-koud
[..]
Zie de video in de link hier boven
[ link | afbeelding ]
Koud? ik krijg het er warm van
Met mijn worst van de afgelopen dagen ookquote:Op zondag 28 december 2025 11:25 schreef Moonversion het volgende:
met de vorst van de afgelopen dagen was dat best afzien.
Had je geen goede olie tot je beschikking?quote:Op zondag 28 december 2025 11:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met mijn worst van de afgelopen dagen ook
Alleen babyolie en dat vond ik wat te ver gaan.quote:Op zondag 28 december 2025 15:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Had je geen goede olie tot je beschikking?
Ah joh, wat kan jou het schelen? Het is niet alsof iemand je kan zien!quote:Op zondag 28 december 2025 15:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Alleen babyolie en dat vond ik wat te ver gaan.
Een ronde stevige kont is prima, maar dit is een flubberkont met dikke flubberbenen eronder daar pas ik voor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Heerlijk juist man.
Ben jij nou een echte neger of niet!?!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |