Ja, da's op vrijwel alle klassieke fora. Op MuMe is de gemiddelde leeftijd van de forummers t.o.v de start in 2004 ook met 15-20 jaar omhoog gegaan vermoed ikquote:Op zondag 28 december 2025 11:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We zijn, gemiddeld, ook niet de jongste meer
Dat is wel klote, al enig zicht erop?quote:Op zondag 28 december 2025 11:07 schreef Evenstar het volgende:
Mogguuh! Lekker wakker worden zo!
Nog steeds geen stroom en dus geen stromend water en verwarming
Ik voel je pijnquote:Op zondag 28 december 2025 11:09 schreef AgnesGru het volgende:
Blij dat ik weer even rustig kan zitten. Kleine niet fit, hangerig en huilerig. En na het fruit was er een (extra) douchebeurt nodig
Tja, ik zit in een discord server met een aantal mensen die dat soort lingo graag gebruiken, anders hou ik me er ook afzijdig vanquote:
Ja! In 10 jaar tijd is de gemiddelde leeftijd hier ook gewoon zo'n 10 jaar gestegen.quote:Op zondag 28 december 2025 11:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik dacht er vd week nog aan, bijna iedereen hier komt al jaren deze week in dit topic. Wij zijn best ouder geworden.
paar jaar geleden was @Limoentjuh hier en die was volgens mij ook vrij jongquote:Op zondag 28 december 2025 11:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog steeds @:ok01, of zijn er andere kandidaten?
Ooh ik had blijkbaar in m'n hoofd dat jij wel nét generatie Zoomer was, maar t is dus omgekeerd. Nog net Millennial?quote:Op zondag 28 december 2025 11:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zelfs ik zit niet meer in mijn 20s
Unc is al vanaf 20.quote:Op zondag 28 december 2025 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemt men dat unc, geloof ik
Proestquote:Op zondag 28 december 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sybje, jij denkt zeker dat je Thé Band?
Wow! Echt zo totaal mee oneensquote:Op zondag 28 december 2025 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Live is Sharon zo verschrikkelijk slecht…
Valt wel mee toch? Amy van Evanescence is wat dat betreft erger. Floor en Simone zijn wel beter, dat wel.quote:Op zondag 28 december 2025 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Live is Sharon zo verschrikkelijk slecht…
We zoeken iig users die nog niet geboren waren toen de eerste edities van ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ plaatsvonden. Dat zullen er niet zo heel veel zijn me dunktquote:Op zondag 28 december 2025 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
paar jaar geleden was @:limoentjuh hier en die was volgens mij ook vrij jong
quote:Op zondag 28 december 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sybje, jij denkt zeker dat je Thé Band?
Van dit!quote:Op zondag 28 december 2025 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Amy van Evanescence is wat dat betreft erger. Floor en Simone zijn wel beter, dat wel.
Weinig nieuwe aanwas natuurlijk. Wel bijzonder om ook te zien, de levensloop van iedereen hier, kinderen die ouder worden. Van studie naar baan, relatiesquote:Op zondag 28 december 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! In 10 jaar tijd is de gemiddelde leeftijd hier ook gewoon zo'n 10 jaar gestegen.
lastige bandnaam iddquote:Op zondag 28 december 2025 11:11 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, deze vergeet ik ook altijd de naam van.
1995 wordt tegenwoordig gezien als millennial jaar, maar het hangt wel dicht tegen Gen Z aan ja. Maar ja waar die scheidslijn nou echt ligt weet ik ook niet, ik zal genoeg karakteristieken van beide wel hebben.quote:Op zondag 28 december 2025 11:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ooh ik had blijkbaar in m'n hoofd dat jij wel nét generatie Zoomer was, maar t is dus omgekeerd. Nog net Millennial?
Ja, dat is eigenlijk heel bijzonder, nu je het zo zegtquote:Op zondag 28 december 2025 11:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Weinig nieuwe aanwas natuurlijk. Wel bijzonder om ook te zien, de levensloop van iedereen hier, kinderen die ouder worden. Van studie naar baan, relaties
Dan krijg je wel de nummers die 10 minuten plus duren natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2025 11:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik verbaas me er elk jaar weer over hoe het kan dat ze op de 4e dag om 12 uur al rond de 940 zitten. Dat betekent dat er in de tweede helft 120 nummers minder horen dan in de eerste helft. Waar zit hem dat in? Toch niet alleen in de lengte van de nummers? Wordt er zoveel meer geouwehoerd in de tweede helft?
Is @ok01 niet onder de 25?quote:Op zondag 28 december 2025 11:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
We zoeken iig users die nog niet geboren waren toen de eerste edities van ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ plaatsvonden. Dat zullen er niet zo heel veel zijn me dunkt
En de nieuwe aanwas van liedjes die recenter zijn komen vaak niet eens meer boven de 3 minuten uit, en die hangen vrijwel allemaal in het onderste deel van de lijstquote:Op zondag 28 december 2025 11:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan krijg je wel de nummers die 10 minuten plus duren natuurlijk.
Krijgen sowieso nog Tubular Bells en Echoes wat al bijna genoeg is om 1 uur te vullen.quote:Op zondag 28 december 2025 11:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik verbaas me er elk jaar weer over hoe het kan dat ze op de 4e dag om 12 uur al rond de 940 zitten. Dat betekent dat er in de tweede helft 120 nummers minder horen dan in de eerste helft. Waar zit hem dat in? Toch niet alleen in de lengte van de nummers? Wordt er zoveel meer geouwehoerd in de tweede helft?
'epische' bekende nummers staan doorgaans hoger en kunnen qua lengte wel wat verschillen ja. Denk aan The End, Fool's Ouverture, Free Bird etc. Dat gaat opstapelen op een gegeven moment.quote:Op zondag 28 december 2025 11:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
@essnhills is ook nog niet oud toch?quote:
Dat zal echt wel in de lengte zitten denk ik. En in het feit dat die eerste helft een nacht erbij heeft, waarin 1-2 platen meer per uur gedraaid worden dan overdag. Maar ja, dan heb je nog altijd een kasverschil van 130.quote:Op zondag 28 december 2025 11:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eckte Top 2000 oldbies zaten in 1999 ook al gewoon voor de radio gekluisterdquote:Op zondag 28 december 2025 11:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
We zoeken iig users die nog niet geboren waren toen de eerste edities van ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ plaatsvonden. Dat zullen er niet zo heel veel zijn me dunkt
Ik maak wel kans denk ikquote:Op zondag 28 december 2025 11:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog steeds @:ok01, of zijn er andere kandidaten?
Je verwacht haar met @Isordenquote:Op zondag 28 december 2025 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:essnhills is ook nog niet oud toch?
zijn ze een stel dan?quote:Op zondag 28 december 2025 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verwacht haar met @:Isorden
Die is bijna een jaar ouder dan ik.quote:Op zondag 28 december 2025 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:essnhills is ook nog niet oud toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |