Heb ik maar voor jou gedaanquote:Op zondag 28 december 2025 10:49 schreef Cee het volgende:
Vergeten om op I Am I Said te stemmen besef ik nu.
Wauw.quote:Op zondag 28 december 2025 10:50 schreef Isorden het volgende:
We begonnen dit uur met Ann en Nancy
Nu doet Skunk ook mee
Dit zal ik sowieso weleens gedacht hebben vroegerquote:Op zondag 28 december 2025 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch dat nummer van Anouk?
Vast al enige tijd geen seks gehadquote:Op zondag 28 december 2025 10:51 schreef MadMaster het volgende:
De dame die ik tijdens 1 optreden de meeste 'Fuck this, fuck that' heb horen brullen.
Er zat haar vast iets dwars…
Foreskin gebrek…quote:Op zondag 28 december 2025 10:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vast al enige tijd geen seks gehad
daar ben je veel te klein voorquote:
quote:
Ik denk dat zij meer sex heeft dan ons. Die ziet er echt geweldig uit nog zeg. Bohquote:Op zondag 28 december 2025 10:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vast al enige tijd geen seks gehad
Ik was serieus in de war.quote:Op zondag 28 december 2025 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch dat nummer van Anouk?
The Dark lijkt hier vrij veel opquote:Op zondag 28 december 2025 10:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit zal ik sowieso weleens gedacht hebben vroeger
In Plopsaland zekerquote:
Oh ja, was even vergeten dat die bestond. Het zat hem in de stem voor mij qua verwarring.quote:Op zondag 28 december 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Dark lijkt hier vrij veel op
oke, die komen toch niet in mijn gezichtquote:Op zondag 28 december 2025 10:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Waar.
*Gooit haren los dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |