Irritante interessantdoenerij telkens. ‘Kijk mij eens alle weetjes kennen!’quote:Op zondag 28 december 2025 10:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind persoonlijk Bart mss nog wel irritanter hoor.
De tering?quote:Op zondag 28 december 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel stuk hoger dan vorig jaar, +827
Mijn favoriete aflevering denk ikquote:Op zondag 28 december 2025 10:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
The sea was angry that day!
Terecht de King of Popquote:Op zondag 28 december 2025 10:43 schreef ok01 het volgende:
Ik denk dat er nooit een artiest zo beroemd gaat zijn als Michael Jackson
Ik kan Bart al jaren slecht hebben. Het lijkt af en toe een of andere kleuter die jou een slecht gemaakte tekening geeft en hij tien keer aan je vraagt 'Mooi, he?' en jij maar ja zegt zodat ie oprot.quote:Op zondag 28 december 2025 10:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind persoonlijk Bart mss nog wel irritanter hoor.
quote:Op zondag 28 december 2025 10:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kijk, jullie zijn mijn soort mensen.
George Costanza is mijn held
lichte stijgingquote:Op zondag 28 december 2025 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Opvallend dat dit zo hoog staat, wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Even alle laagjes van een nummer laten horenquote:Op zondag 28 december 2025 10:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Irritante interessantdoenerij telkens. ‘Kijk mij eens alle weetjes kennen!’
I WAS IN THE POOLquote:Op zondag 28 december 2025 10:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
The sea was angry that day!
"Maak er nog maar een!"quote:Op zondag 28 december 2025 10:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan Bart al jaren slecht hebben. Het lijkt af en toe een of andere kleuter die jou een slecht gemaakte tekening geeft en hij tien keer aan je vraagt 'Mooi, he?' en jij maar ja zegt zodat ie oprot.
Sow koekoek, dit zijn uitspraken.quote:Op zondag 28 december 2025 10:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Bart is een LUL
Zo dat is ook maar gezegd
quote:
treffend!quote:Op zondag 28 december 2025 10:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan Bart al jaren slecht hebben. Het lijkt af en toe een of andere kleuter die jou een slecht gemaakte tekening geeft en hij tien keer aan je vraagt 'Mooi, he?' en jij maar ja zegt zodat ie oprot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |