ging niet om de kou maar omdat ik dus niet op haar step mag van haarquote:
Ze is bang dat je die step stukmaakt...quote:Op zondag 28 december 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ging niet om de kou maar omdat ik dus niet op haar step mag van haar
nietquote:Op zondag 28 december 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is bang dat je die step stukmaakt...
Lieve dochter heb je toch ookquote:Op zondag 28 december 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ging niet om de kou maar omdat ik dus niet op haar step mag van haar
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 28 december 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieve dochter heb je toch ook![]()
Is ze bang dat je er door zakt of zo
quote:Op zondag 28 december 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lieve dochter heb je toch ook![]()
Is ze bang dat je er door zakt of zo
Hier heb je een nieuw bakkie, wel voorzichtig doen hequote:Op zondag 28 december 2025 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Dank je, ja ik zal voorzichtig zijn. Geen posts lezen als ik koffie drinkquote:Op zondag 28 december 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier heb je een nieuw bakkie, wel voorzichtig doen he
[ afbeelding ]
Hear hear!!quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelfs een blinde zou dit moeten zien. Als iemand hier piept om een splinter ben jij de eerste die zich om hem/haar bekommert. Iemand die later nog een controle vraag stelt om te kijken hoe het met die gene gaat.
Je zou nooit zeggen: waar maak je je druk om.
Je neemt mensen gewoon serieus, je vergelijkt dat niet met shit waar je zelf doorheen hebt moeten gaan.
Ik denk echt dat veel mensen van jouw mindset kunnen leren. Hoe jij in het leven staat vind ik bewonderenswaardig.
En nee. Ik ben niet dronken want ik ben zwanger.
Dank je welquote:Op zondag 28 december 2025 09:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hear hear!!
Ebmn gefeliciteerd, wat leuk!
quote:Op zondag 28 december 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
Een heuse FOK! baby erbij straks
Jaaaaa, zó leuk.quote:Op zondag 28 december 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
Een heuse FOK! baby erbij straks
Smaakt de bolk koffie niet meer zo lekker?quote:Op zondag 28 december 2025 10:03 schreef ToT het volgende:
Ik heb net m'n 3e bakkie op, maar ik laat het hier bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |