Dus nu aan de zuip?quote:Op zondag 28 december 2025 02:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh ja, heb ook toen ik de koptelefoon haalde meteen wat whisky gekocht
Gewoon voor het genot, de fles hoeft deze week niet opquote:
Fijne nacht!quote:Op zondag 28 december 2025 02:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, ook maar weer verder proberen te slapen
Wat heb je nu?quote:Op zondag 28 december 2025 01:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De oude was op zich prima hoor, maar hij was aan het einde van z'n latijn wat betreft de bouwkwaliteit.
En had geen zin om een week te wachten op een Finse koptelefoon
Van wie is ze de nepobaby?quote:
nice!quote:Op zondag 28 december 2025 02:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bowers & Wilkins Px7 S3, tot dusver prima geluid
Zelfs met de matige stream via TuneIn Radio
Ik ben geen whisky drinker ,quote:Op zondag 28 december 2025 02:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gewoon voor het genot, de fles hoeft deze week niet op
Maar dat is deels afhankelijk van van Inkel
Niet slecht, maar ik zie liever andere vrouwelijke supersterren in de top 2000!quote:Op zondag 28 december 2025 02:10 schreef Gretzl het volgende:
De nieuwe generatie vrouwelijke supersterren van de Top![]()
[ afbeelding ]
Dochter van J.J. Abrams. Regisseur van Cloverfield, diverse Mission Impossible films, diverse Star Wars films. En vooral bij tv series als Lost,, Fringe, Person of Interest en Westworld.quote:Op zondag 28 december 2025 02:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Van wie is ze de nepobaby?
Ken haar totaal niet
Ja, hou er wel van om lekker rustig te nippen, heb hetzelfde met sterk bierquote:Op zondag 28 december 2025 02:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben geen whisky drinker ,
Jeroen ... daar ga je wel bijna spontaan van drinken![]()
Lekker nippen tog
Ah ja, da's wel een grote naam iddquote:Op zondag 28 december 2025 02:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dochter van J.J. Abrams. Regisseur van Cloverfield, diverse Mission Impossible films, diverse Star Wars films. En vooral bij tv series als Lost,, Fringe, Person of Interest en Westworld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |