En Zakken vol met blijdschap...quote:Op zondag 28 december 2025 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
FONTEINEN VOL EMOTIE
EMMERS VOL VERDRIET
Ja ik ben ook voor een nummer of 10 van Chopin in de top 2000.quote:Op zondag 28 december 2025 01:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier had ook net een iets hoger kaliber dan stationpianomuziek kunnen staan.
Bill jij hebt alles gekaraoked bij de plaatselijke gaybarquote:Op zondag 28 december 2025 01:46 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied heb ik gekaraoked in de plaatselijke gay bar.
Ah!! Ik ben al heel lang niet meer in R49 geweestquote:
Jij hebt alle liedjes ooit wel gekaraokedquote:Op zondag 28 december 2025 01:46 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied heb ik gekaraoked in de plaatselijke gay bar.
In ieder geval wel een volledige Top 2000 dunkt mequote:Op zondag 28 december 2025 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt alle liedjes ooit wel gekaraoked
Was het maar zo'n feest!quote:Op zondag 28 december 2025 01:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bill jij hebt alles gekaraoked bij de plaatselijke gaybar
tja ik wil verder me daar maar niet over uitweiden. Ik heb het met veel plezier gedaan en nu heb ik meer vrije tijd.quote:Op zondag 28 december 2025 01:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah!! Ik ben al heel lang niet meer in R49 geweest![]()
Ik vond het daar wel altijd erg leuk
Laatste 2 albums is het niet veel meer inderdaadquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 28 december 2025 01:46 schreef Tourniquet het volgende:
Voor de BKS-gangers, altijd laatste nummer op de Floor bij DJ St. Paul.![]()
Beetje lucht kan ook geen kwaad.quote:
Dat moet je nooit vragen. Er is dan altijd wel iemand die snel zijn hand omhoog steekt.quote:Op zondag 28 december 2025 01:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Hey zijn we nu unaniem?
Is er iemand die dit geen mooi nummer vindt?
Ach ik zal geen roet in het eten gooienquote:Op zondag 28 december 2025 01:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Hey zijn we nu unaniem?
Tot op heden dus niet!quote:Op zondag 28 december 2025 01:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat moet je nooit vragen. Er is dan altijd wel iemand die snel zijn hand omhoog steekt.
Snap ik , daar doelde ik ook niet op, heb niets meegekregen , don't worryquote:Op zondag 28 december 2025 01:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik wil verder me daar maar niet over uitweiden. Ik heb het met veel plezier gedaan en nu heb ik meer vrije tijd.
Ik houdmijnmondquote:Op zondag 28 december 2025 01:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Hey zijn we nu unaniem?
Ach wat maakt het uit als iemand het niet mooi zou vinden toch.quote:Op zondag 28 december 2025 01:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat moet je nooit vragen. Er is dan altijd wel iemand die snel zijn hand omhoog steekt.
Op Virgin Suicides staan ook een paar prachtige nummers, en ook Alone In Kyoto is gaafquote:Op zondag 28 december 2025 01:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Favoriete Airs zijn wel Sexy Boy en Cherry Blossom Girl. Maar eigenlijk is alles van Moon Safari prima
quote:Op zondag 28 december 2025 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
Hey, dit lied ken ik van iedere stationspiano.
quote:Op zondag 28 december 2025 01:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier had ook net een iets hoger kaliber dan stationpianomuziek kunnen staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik ga het morgen eens beluisterenquote:Op zondag 28 december 2025 01:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Op Virgin Suicides staan ook een paar prachtige nummers, en ook Alone In Kyoto is gaaf
Nicolas Godin heeft ook een erg fijn solo album uitgebracht, en destijds ook een live opname tijdens de pandemie gemaakt. Daar heeft ie ook Alone in Kyoto gespeeld, wat ook een erg fijne uitvoering is
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 december 2025 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met deze Air ga ik afsluiten. Fijne nacht nog mensen
Zeker gaan kijken, zo;n mooie filmquote:
Fijne nacht!quote:Op zondag 28 december 2025 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met deze Air ga ik afsluiten. Fijne nacht nog mensen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 28 december 2025 01:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga het morgen eens beluisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |