Wat een drama WK is dit.quote:Op zondag 28 december 2025 08:21 schreef mitt het volgende:
Bovenste helft van het schema ziet er niet uit
Gelukkig neemt hij wel lollige karaoke filmpjes op waar we allen heel gelukkig van worden.quote:Op zondag 28 december 2025 07:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Bunzing dus weer gefaald, achachach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Met vier extra dagenquote:Op zondag 28 december 2025 00:27 schreef leolinedance het volgende:
We lopen voor op vorig jaar: een jaar geleden zaten we op dit moment in topic #78, nu in #81.
Met de Hollandse avond van morgen in het vooruitzicht belooft dat wat!
Triest dat hij zo vroeg is overleden. De crematiedienst was in ieder geval kort.quote:Op zondag 28 december 2025 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, toen spamde poepstront dit topic onder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ben benieuwd of wij één echt spannende kwartfinale krijgen te zien waarbij de winnaar eigenlijk vooraf ook al bekend is.quote:Op zondag 28 december 2025 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Littler krijgt praktisch een bye naar de (halve) finale.
Erg mooi.quote:
Dat valt ook nog wel mee. Hebben best leuke en spannende wedstrijden gezien tot nu toe en dan is het WK nog lang niet afgelopen ook.quote:
Over vermissingen gesproken. Dit is de meest opvallende verdwijning die ik in mijn (bijna) 12 jaar FOK! heb meegemaakt. Vooral de timing ook.quote:Op zondag 28 december 2025 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met vier extra dagen
Helemaal niet. Die was heel 2024 ook afwezig en kwam toen uit het niets het WK topic onder sproeien om vervolgens weer uit te loggen.quote:Op zondag 28 december 2025 10:32 schreef Wertha het volgende:
Over vermissingen gesproken. Dit is de meest opvallende verdwijning die ik in mijn (bijna) 12 jaar FOK! heb meegemaakt. Vooral de timing ook.
Waar is die gebleven eigenlijk?quote:Op zondag 28 december 2025 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met vier extra dagen
Koekoekquote:Op zondag 28 december 2025 10:36 schreef Wertha het volgende:
Hoe ging de kerstviering bij jullie thuis?
https://www.dumpert.nl/item/100140679_c7bfd2c7
Die is wel écht CUCKED dan.quote:Op zondag 28 december 2025 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die was heel 2024 ook afwezig en kwam toen uit het niets het WK topic onder sproeien om vervolgens weer uit te loggen.
Wellicht wat maanden opgeknapt?quote:Op zondag 28 december 2025 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die was heel 2024 ook afwezig en kwam toen uit het niets het WK topic onder sproeien om vervolgens weer uit te loggen.
Wat insinueer je nou.quote:Op zondag 28 december 2025 10:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wellicht wat maanden opgeknapt?
Het is wel opvallend.quote:
https://m.youtube.com/@Poepz0rNLquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 10:36 schreef Wertha het volgende:
Hoe ging de kerstviering bij jullie thuis?
https://www.dumpert.nl/item/100140679_c7bfd2c7
Het beste moment van vorig jaar was toen hij uitlogde en niet meer terug kwamquote:Op zondag 28 december 2025 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2025 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het beste moment van vorig jaar was toen hij uitlogde en niet meer terug kwam
Neenee, ik opperde de mogelijkheid dat hij heeft gezeten.quote:Op zondag 28 december 2025 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]@:tweedeklum insinueert dat hij is overleden.
Hij kwam laatst nog terug met een kansloos dubbelaccount, dus dat denk ik niet.quote:Op zondag 28 december 2025 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]@:tweedeklum insinueert dat hij is overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |