Deels waar.quote:
En wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Roodbeen lijkt een soort vast punt op de muur te hebben waar hij naar kijkt als hij in beeld komt, net langs de camera af.
Hij kijkt dan honderd procent niet het café in.
Ik vind het niet echt waar, maar ze hebben wel een herkenbaar geluid jaquote:
Dat trek ik ook niet in twijfel hoor, één van m'n favorieten op NPO Radio 2.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En wat maakt dat uit?
Tenminste een radio vakman aan het werk.
Ik kan op een goed moment in het café, rond een uur of 02:15 mijn innerlijke Hazes wel naar boven laten komen hoor. En zo klink ik overdag niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alles van jou klinkt hetzelfde![]()
Het is allemaal vrij bombastisch maar inderdaad niet hetzelfdequote:Op zaterdag 27 december 2025 23:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kan best veel van Muse zeggen, maar dat alles hetzelfde klinkt is daar niet 1 van
Nou ja. Ze hebben groepjes aan nummers die vrij veel op elkaar lijken (maar ja welke artiest niet). Maar genoeg variatie tussen die groepjes.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt waar, maar ze hebben wel een herkenbaar geluid ja
Dat gejank van die zanger, die uithalen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kan best veel van Muse zeggen, maar dat alles hetzelfde klinkt is daar niet 1 van
Ik mag niet meer van Poppejansquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Moeten we nog iemand taggen?
(Doe maar niet)
Mr Boombastic mist wel in de lijst eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is allemaal vrij bombastisch maar inderdaad niet hetzelfde
ShaggyGodquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mr Boombastic mist wel in de lijst eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |