Ik ben bang dat het meer is dan alleen tienerjongensquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is zijn hele verdien model. Onzekere tienerjongens
Dat zijn niet de vragen waar ik me mee bezig houd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Denken jullie dat Michel een penis van 22cm had?
Minimaal 35cmquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ook flink afgegleden. Kan me nog wel herinneren dat dit op 30 december een aantal jaar zat
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het meer is dan alleen tienerjongens
Waarom had hij zo’n kleine penis?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Het is vooral heel sneu. Als je daar in trapt is het erg gesteld met jequote:Op zaterdag 27 december 2025 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het meer is dan alleen tienerjongens
Er groeit helaas een hele grote groep jongeren online op ipv dat ze door hun ouders wat normen en waarden bijgebracht krijgen. Die zijn namelijk te druk met carriere maken, geld verdienen en hun eigen ontwikkeling.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens. Snap dat niet. Stukje onzekerheid ook denk ik
zo klein? dan was het geen fok-er!quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Al besprokenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo klein? dan was het geen fok-er!
Mega-anthem, denk dat die inmiddels echt mainstream genoeg is voor de Top!!quote:
Ik twijfel of Anouk er dan wel iets van voelt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Dat soort gasten zoeken vooral een bevestiging van hun eigen haat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het is vooral heel sneu. Als je daar in trapt is het erg gesteld met je
De ex'en van Anouk zeker nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie hier typt eigenlijk nog met zijn vingers?
Ik stem er al jaren tevergeefs opquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mega-anthem, denk dat die inmiddels echt mainstream genoeg is voor de Top!!
Voor 2029 gaat ie vast wel debuteren, het succes van Luke Humphries helpt ook mee
ligt eraan of het broekje uit of aan is...quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie hier typt eigenlijk nog met zijn vingers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |