Je zou je erover willen verbazen, maar, nou ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ja, die is alweer jaren afwezig
Dag dagquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef Isorden het volgende:
Ik ga er ook langzaam vandoor, luister denk ik nog even door in bed
Om onbegrijpelijke redenen is die er nog steeds jaquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef Isorden het volgende:
Truste Isoquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef Isorden het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met zijn niet gerecyclede pizzadozen
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:16 schreef Isorden het volgende:
Is het ook, maar ook zorgwekkend dat er veel mannen zijn die het een held vinden.quote:
Eens. Snap dat niet. Stukje onzekerheid ook denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is het ook, maar ook zorgwekkend dat er veel mannen zijn die het een held vinden.
Dat is zijn hele verdien model. Onzekere tienerjongensquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens. Snap dat niet. Stukje onzekerheid ook denk ik
Komt door dat stromende water in die plaat.quote:
Wat opzich een prima ontwikkeling is. Hoeft er niet uit hoor. Maar hier ergens is primaquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ook flink afgegleden. Kan me nog wel herinneren dat dit op 30 december een aantal jaar zat
Op Nobody's Wife na is alles van haar gezakt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ook flink afgegleden. Kan me nog wel herinneren dat dit op 30 december een aantal jaar zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |