Tja, Marco had plek nodig in de top van deze lijst.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja op 782. Komt sowieso nog vijf keer. Maar de hoogste op 264 en daarna de hoogste op 782. Dat was tot een paar geleden wel een stuk erger.
Ja lekker beginnen met een covertje.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, genoeg tributeacts gezien, we gaan weer voor t echie
Maar Marco hoort als dichter des vaderlands met zijn teksten ook wel in de top van de lijst der lijsten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Tja, Marco had plek nodig in de top van deze lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik vind die van Marvin Gaye wel iets leukerquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:42 schreef Isorden het volgende:
Dit vind ik nou géén overbodige KUFFER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de tribuut versie is die eigenlijk al beter ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Meeste liedjes die als titel mooi liedje, best song ever, etc hebben zijn dat helemaal niet
Zie het als de Godfather I en IIquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:42 schreef hihohaswessam het volgende:
weer een cover die hoger staat dan het origineel
Die van Marvin Gaye vind ik ook wel beter ja. Maar deze is ook wel goed.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind die van Marvin Gaye wel iets leuker
Maar beide zijn sowieso geniet0n![]()
Ja, dat vond ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De beloofde controverse in de finale viel vies tegen trouwens
Live wou de drummert nog wel eens te snel gaanquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:43 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is wel retestrak gespeeld overigens, bohhh![]()
Dit is wel beter dan 3 x Halleluja imoquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:44 schreef Gretzl het volgende:
1x I Heard It Through the Grapevine vind ik wel genoeg hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |