Dat was een mooie ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sowieso Harrie![]()
Die laatste show samen met Jeroen van Merwijk was echt fantastisch!
Leve het Nijlpaard en Dag Spin zijn wel favoriet bij mijquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Harrie heeft zoveel geniale kinderliedjes. Met De Man in de Wolken met stip op #1, waarom staat ie niet in onze top?
En toch.. De lach en de piccoloquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sowieso Harrie![]()
Die laatste show samen met Jeroen van Merwijk was echt fantastisch!
Ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En toch.. De lach en de piccolo
geniaal
Staat dat er niet meer in? Iets met een smakeloos land...quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou deze wel voor Into Temptation willen inruilen
krijg je een gevoeletje vanquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:23 schreef Redefine het volgende:
Dit vind ik aan de ene kant weinig interessant, maar aan de andere kant wel gewoon erg goed.
Ik koppel deze ook vaak aan John Miles - Music, voelt een beetje als hetzelfde sentiment. Richting kitscherigquote:
Haha, is in me in het verleden toen ik nog minder kennis van muziek van voor m'n geboorte had ook wel eens overkomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:20 schreef 4-elements het volgende:
Ben ik trouwens de enige die altijd Talk Talk en de Talking Heads door elkaar haalt?
Ja. Zijn wel een aantal van die eighties nummers waar dat voor geldt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
krijg je een gevoeletje van
beetje eye of the tiger vibes
'die ene met die saxofoon'quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zijn wel een aantal van die eighties nummers waar dat voor geldt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:26 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
'die ene met die saxofoon'
ben hem even kwijt
quote:
ik ben al blij zat dat common people er eindelijk goed stevig in staatquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Smithsgoden
Dit staat wel op echt n randomplek, net als Life's What You Make It en Common People bijvoorbeeld. In veel allertijdenlijsten zijn dat gewoon klassiekers voor een top 100
Baker Street van Gerry Rafferty?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:26 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
'die ene met die saxofoon'
ben hem even kwijt
haha holy shitquote:
Helaas wel en die wordt dan ook gedraaid.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:26 schreef hihohaswessam het volgende:
der is hier toch geen radio edit van mag ik hopen
dankquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Baker Street van Gerry Rafferty?
Waarschijnlijk wel. Samen met allerlei andere filmpjes in een loop.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:27 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha holy shit
dit wordt getoond in Guantanamo Bay neem ik aan
Die is niet helemaal lekker omdat ie patat ipv friet ging etenquote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef 4-elements het volgende:
Waar is @:peaceman nou? Die zat lang geleden altijd te klagen dat The Smiths er niet in mochten. Terechte klaagzang overigens.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt hier intussen voor flink wat eurootjes de lucht in geschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |