Ja dan wordt het lastig. Ik heb geen lijstje ingestuurd, dat is heel overzichtelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meerdere emailadressen he, dan krijg je dat
Mick Jagger?quote:
Klinkt deze dagen nog steeds gewoon lekker en catchy. Ik kon zijn muziek altijd prima hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:42 schreef alopio het volgende:
Wat een genie was Michael ook. Meer Michael in de lijst!
JAAAA! Fantastisch clip ook. Die tijd dat de clips van MJ in premiere gingen op tv en 20 minuten duurde. Hele filmquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Deze videoclip met Macaulay Culkin ook
de persoon was alleen totaal verkniptquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt deze dagen nog steeds gewoon lekker en catchy. Ik kon zijn muziek altijd prima hebben.
Die gaat nog één stap verder.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madness heeft de noteringen er vandaag in rap tempo doorheen he? Alleen One Step Beyond nog
Oh jemig, je hebt gelijk. Das niet goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madness heeft de noteringen er vandaag in rap tempo doorheen he? Alleen One Step Beyond nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |