Menig Pakistaan krijgt inmiddels een vergunning in nlquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Het heeft te maken met cultuurverschillen, in Pakistan zou dit niet onder verkrachting vallen.
Lekker alle Pakistanen naar het VK sturen dus.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Het heeft te maken met cultuurverschillen, in Pakistan zou dit niet onder verkrachting vallen.
Dat zou ik dan weer niet doen, maar goed wie ben ik?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Menig Pakistaan krijgt inmiddels een vergunning in nl
Of we sturen Kluun er gewoon op af!quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Iemand zou de Chinezen moeten vertellen dat Paki’s naar kip smaken. Is het zo over.
Paki pangang 😱quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Iemand zou de Chinezen moeten vertellen dat Paki’s naar kip smaken. Is het zo over.
Vragen wij ons allemaal afquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe kan dat nu nog steeds spelen?
Het eerste geloof ik wel, maar het tweede niet. Ik denk eerder dat deze misdaadvorm (“grooming”) in Pakistan niet kan plaatsvinden omdat vrouwen en meisjes daar beter “beschermd” zijn, in die zin dat ze nooit alleen op straat mogen. Het is, denk ik, de combinatie van de Pakistaanse patriarchale cultuur in een moderne vrije samenleving die Engeland is, waardoor dit probleem ontstaat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat wegkijken daar een ander niveau heeft aangenomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Vraag eens aan Groot Wassink.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Bang voor eigen veiligheid, ook.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat wegkijken daar een ander niveau heeft aangenomen.
Zelfs de politie doet niets met aanwijzingen, bang om als racistisch te worden afgeschminkt.
Starmer staat daar aan het roer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Omdat het nog steeds onder het tapijt wordt geveegd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Two abuse survivors have quit their roles in the government's inquiry into grooming gangs.
Fiona Goddard and Ellie Reynolds resigned from the inquiry's victims and survivors liaison panel on Monday in protest at how the government had handled the process.
In her resignation letter, Ms Reynolds said she felt the inquiry had become "less about the truth and more about a cover-up", while both women raised concerns about the two shortlisted chairs having backgrounds in policing and social services.
https://www.bbc.com/news/articles/cy5qkq7zex3o
Als je het filmpje gezien had, zie je dat de situatie nu wel veranderd is, jeugdzorg en politie hebben excuses aangeboden, en er worden inmiddels mensen veroordeeld.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Vergeet de ideologie zelf niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik denk dat er twee belangrijke oorzaken zijn waarom juist veel moslimmannen dit gedrag vertonen, namelijk inteelt en besnijdenissen.
Ik betwijfel of de islam hier een rol speelt. Het lijkt mij eerder dat het hier gaat om een bepaald slag Pakistaanse mannen die nooit een moskee van binnen zien.quote:
Ik ben erg benieuwd hoe besnijdenis hier volgens jou invloed op heeft.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik denk dat er twee belangrijke oorzaken zijn waarom juist veel moslimmannen dit gedrag vertonen, namelijk inteelt en besnijdenissen.
Blanke mensen hebben helaas geen 'ingroup preference' zoals andere volkeren hebben. Bang om voor racist te worden versleten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Er komen door wetenschappelijk onderzoek steeds meer aanwijzingen dat besnijdenis een schadelijke invloed heeft op de ontwikkeling van de hersenen. Er is nog niet aangetoond dat besnijdenis de kans vergroot dat de jongen later een zedendelinquent wordt, maar ik denk dat het nog maar een kwestie van tijd is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe besnijdenis hier volgens jou invloed op heeft.
En het iq van een schoenmaat hebben. Derhalve geen enkel concept hebben van onze rechtsstaat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de islam hier een rol speelt. Het lijkt mij eerder dat het hier gaat om een bepaald slag Pakistaanse mannen die nooit een moskee van binnen zien.
Dat denk je alleen, omdat er iedere dag topics worden geopend waarin buitenlanders vrouwen verkrachten. Hoeveel vrouwen worden er verkracht door autochtonen? Hoeveel aangiftes worden er gedaan per type? Als er een groep om je heen staat die je bedreigt en weet waar je woont, dan ga je dat een heel stuk minder snel doen. En dat zijn meestal dus je buren en bekenden. Mogelijk zit er ook een verdwaalde buitenlander tussen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Kun je dat toelichten?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dat klinkt niet geloofwaardig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ in Pakistan ligt rond de 80.
Neemt niet weg dat er verrot veel Pakistanen bezig zijn met veel te jonge meisjes, of wilde je dat ook even in de doofpot stoppen? Pakistanen zijn gewoon een probleem ewn dat mag best benoemt worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat denk je alleen, omdat er iedere dag topics worden geopend waarin buitenlanders vrouwen verkrachten. Hoeveel vrouwen worden er verkracht door autochtonen? Hoeveel aangiftes worden er gedaan per type? Als er een groep om je heen staat die je bedreigt en weet waar je woont, dan ga je dat een heel stuk minder snel doen. En dat zijn meestal dus je buren en bekenden. Mogelijk zit er ook een verdwaalde buitenlander tussen.
Als je echt de akelige details wilt weten, moet je gaan kijken naar de opvanghuizen. Het zijn voornamelijk partners, vrienden en familieleden. Maar die huizen zijn niet heel scheutig met informatie, om hun beschermelingen te ontzien.
Verreweg het meeste seksuele misbruik wordt uitgevoerd door de rijke en machtige autochtonen. En daar hoor je zelden wat over. Ok, nu met Epstein, maar zelfs dat is wat as dat de doofpot is ontsnapt. En zelfs dan. Melanie heeft Trump bijna zeker zo ontmoet ...
In Pakistan is het 100, als je een inwoner een Nederlandse IQ toets laat doen als ze geen Nederlands spreken, zal het een heel stuk lager zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat klinkt niet geloofwaardig.
Is niet nodig, is gewoon een gezonde aanname die niet veel % naast de waarheid zal zitten.quote:
Inderdaad. het ligt een stuk lager.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat klinkt niet geloofwaardig.
Ik denk eerder: de gelegenheid maakt de dief.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vergeet de ideologie zelf niet.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe dan?!quote:
Zijn er ook buitenlanders die volgens jouw geen probleem zijn? Je weet van Wilders en Baudet dat het allemaal asociale klootzakken zijn, terwijl alle Nederlanders super aardig en sociaal zijn. Die buitenlanders willen je verneuken, maar al die Nederlanders gaan je helpen!quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er verrot veel Pakistanen bezig zijn met veel te jonge meisjes, of wilde je dat ook even in de doofpot stoppen? Pakistanen zijn gewoon een probleem ewn dat mag best benoemt worden.
Ik vind het geen gezonde aanname. En ik snap de logica niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is niet nodig, is gewoon een gezonde aanname die niet veel % naast de waarheid zal zitten.
Inteelt vergroot niet alleen de kans op allerlei lichamelijke defecten, maar ook de kans op geestesstoornissen. Pakistan is wereldwijd zo ongeveer het inteeltland bij uitstek.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is niet nodig, is gewoon een gezonde aanname die niet veel % naast de waarheid zal zitten.
Ah, dat heb je van horen zeggen? Het zijn gewoon allemaal beesten?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Inteelt vergroot niet alleen de kans op allerlei lichamelijke defecten, maar ook de kans op geestesstoornissen. Pakistan is wereldwijd zo ongeveer het inteeltland bij uitstek.
En over besnijdenis komen ook steeds meer aanwijzingen dat het een blijvende schadelijke invloed kan hebben op de ontwikkeling van de hersenen.
En wil je ook beweren dat vrouwen snachts niet meer veilig over straat kunnen door rijke blanke mannen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat denk je alleen, omdat er iedere dag topics worden geopend waarin buitenlanders vrouwen verkrachten. Hoeveel vrouwen worden er verkracht door autochtonen? Hoeveel aangiftes worden er gedaan per type? Als er een groep om je heen staat die je bedreigt en weet waar je woont, dan ga je dat een heel stuk minder snel doen. En dat zijn meestal dus je buren en bekenden. Mogelijk zit er ook een verdwaalde buitenlander tussen.
Als je echt de akelige details wilt weten, moet je gaan kijken naar de opvanghuizen. Het zijn voornamelijk partners, vrienden en familieleden. Maar die huizen zijn niet heel scheutig met informatie, om hun beschermelingen te ontzien.
Verreweg het meeste seksuele misbruik wordt uitgevoerd door de rijke en machtige autochtonen. En daar hoor je zelden wat over. Ok, nu met Epstein, maar zelfs dat is wat as dat de doofpot is ontsnapt. En zelfs dan. Melanie heeft Trump bijna zeker zo ontmoet ...
Aan de andere kant zijn Amerikanen nu ook niet bepaald een voorbeeld van een mentaal gezond volk. En Israeli's nog minder.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef Kottnauer het volgende:
Ik vind het geen gezonde aanname. En ik snap de logica niet.
Waarom zou besnijdenis tot dit gedrag leiden? Vroeger was 80% van de Amerikaanse bevolking besneden. Dit is nu onder jongeren gedaald tot ongeveer 50%. Toch zie je deze misdrijven niet in de VS op deze schaal.
Trumo en zijn voorliefde voor 30+ vrouwen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat vrouwen 's nachts niet meer veilig over straat kunnen, komt gewoon omdat je Wilders gelooft en denkt dat er continu overal buitenlanders op de loer liggen om iedere vrouw die ze in een donker straatje tegenkomen te verkrachten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:49 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En wil je ook beweren dat vrouwen snachts niet meer veilig over straat kunnen door rijke blanke mannen?
Jij en je problemen om dingen te begrijpen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Trumo en zijn voorliefde voor 30+ vrouwen?
Ok jij bent dus gewoon een dorpsgek, genoteerd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zijn er ook buitenlanders die volgens jouw geen probleem zijn? Je weet van Wilders en Baudet dat het allemaal asociale klootzakken zijn, terwijl alle Nederlanders super aardig en sociaal zijn. Die buitenlanders willen je verneuken, maar al die Nederlanders gaan je helpen!
In mijn ervaring zijn de meeste buitenlanders veel vriendelijker dan Nederlanders. Vooral de Oosterse en de islamieten. Zo zijn ze opgevoed. Maar het hangt er natuurlijk ook sterk van af hoe je op hun reageert. Als je bij voorbeeld al spottend gaat zeggen dat je buitenlanders niet kunt vertrouwen omdat het allemaal vrouwenverkrachtenden dieven zijn waar ze bijstaan, dan gaan ze waarschijnlijk niet heel vriendelijk tegen jou zijn.
Maar wat is precies de connectie tussen paki rape gangs en Trump?quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Jij en je problemen om dingen te begrijpen?
Beste Symbolische Frank,quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat vrouwen 's nachts niet meer veilig over straat kunnen, komt gewoon omdat je Wilders gelooft en denkt dat er continu overal buitenlanders op de loer liggen om iedere vrouw die ze in een donker straatje tegenkomen te verkrachten.
Heb je al een wapen bij als je naar buiten gaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |