abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219619627
Bekijk deze YouTube-video

Bijzonder, in de doofpot omdat ze bepaalde achtergronden wilden beschermen

Mooi dat nieuwsuur het ook heeft opgepakt
pi_219619657
Het heeft te maken met cultuurverschillen, in Pakistan zou dit niet onder verkrachting vallen.
pindazakje
pi_219619669
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Het heeft te maken met cultuurverschillen, in Pakistan zou dit niet onder verkrachting vallen.
Menig Pakistaan krijgt inmiddels een vergunning in nl
  zaterdag 27 december 2025 @ 19:02:11 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219619676
quote:
Lekker alle Pakistanen naar het VK sturen dus.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 27 december 2025 @ 19:02:37 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219619683
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Menig Pakistaan krijgt inmiddels een vergunning in nl
Dat zou ik dan weer niet doen, maar goed wie ben ik?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219619792
Is toch al vele, VELE jaren bezig?
  Spellchecker zaterdag 27 december 2025 @ 19:24:44 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219620072
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
Is toch al vele, VELE jaren bezig?
Rotherham enzo toch? :Y
pi_219620075
Iemand zou de Chinezen moeten vertellen dat Paki’s naar kip smaken. Is het zo over.
pi_219620082
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef maily het volgende:

[..]
Rotherham enzo toch? :Y
Ik kon ff niet op de naam komen. Ik wist dat het leek op iets Nederlands. (Rotterdam)
pi_219620245
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Iemand zou de Chinezen moeten vertellen dat Paki’s naar kip smaken. Is het zo over.
Of we sturen Kluun er gewoon op af! :Y
  Forum Admin zaterdag 27 december 2025 @ 19:37:08 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219620292
Hoe kan dat nu nog steeds spelen?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 27 december 2025 @ 19:38:01 #12
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219620317
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Paki pangang 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker zaterdag 27 december 2025 @ 19:41:16 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219620378
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Vragen wij ons allemaal af -O-
pi_219620430
quote:
Het eerste geloof ik wel, maar het tweede niet. Ik denk eerder dat deze misdaadvorm (“grooming”) in Pakistan niet kan plaatsvinden omdat vrouwen en meisjes daar beter “beschermd” zijn, in die zin dat ze nooit alleen op straat mogen. Het is, denk ik, de combinatie van de Pakistaanse patriarchale cultuur in een moderne vrije samenleving die Engeland is, waardoor dit probleem ontstaat.
  zaterdag 27 december 2025 @ 19:46:06 #15
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219620441
quote:
Omdat wegkijken daar een ander niveau heeft aangenomen.

Zelfs de politie doet niets met aanwijzingen, bang om als racistisch te worden afgeschminkt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 27 december 2025 @ 19:51:02 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219620506
quote:
Vraag eens aan Groot Wassink.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219620743
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Omdat wegkijken daar een ander niveau heeft aangenomen.

Zelfs de politie doet niets met aanwijzingen, bang om als racistisch te worden afgeschminkt.
Bang voor eigen veiligheid, ook.
pi_219620761
Ik denk dat er twee belangrijke oorzaken zijn waarom juist veel moslimmannen dit gedrag vertonen, namelijk inteelt en besnijdenissen.
pi_219620773
quote:
Starmer staat daar aan het roer.
pi_219620952
quote:
Omdat het nog steeds onder het tapijt wordt geveegd.
quote:
Two abuse survivors have quit their roles in the government's inquiry into grooming gangs.

Fiona Goddard and Ellie Reynolds resigned from the inquiry's victims and survivors liaison panel on Monday in protest at how the government had handled the process.

In her resignation letter, Ms Reynolds said she felt the inquiry had become "less about the truth and more about a cover-up", while both women raised concerns about the two shortlisted chairs having backgrounds in policing and social services.

https://www.bbc.com/news/articles/cy5qkq7zex3o
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219620980
quote:
Als je het filmpje gezien had, zie je dat de situatie nu wel veranderd is, jeugdzorg en politie hebben excuses aangeboden, en er worden inmiddels mensen veroordeeld.

(Dit had natuurlijk veel eerder moeten gebeuren.)
pi_219621494
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik denk dat er twee belangrijke oorzaken zijn waarom juist veel moslimmannen dit gedrag vertonen, namelijk inteelt en besnijdenissen.
Vergeet de ideologie zelf niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_219621573
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik betwijfel of de islam hier een rol speelt. Het lijkt mij eerder dat het hier gaat om een bepaald slag Pakistaanse mannen die nooit een moskee van binnen zien.
  zaterdag 27 december 2025 @ 21:08:39 #24
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219621604
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe besnijdenis hier volgens jou invloed op heeft.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219621710
quote:
Blanke mensen hebben helaas geen 'ingroup preference' zoals andere volkeren hebben. Bang om voor racist te worden versleten.
pi_219621789
Bekijk deze YouTube-video

Walgelijk hoe de politie/instanties hiermee omgaan in de UK.

En het speelt dus in heel veel steden, vooral in het Noorden.
^ To je nesmysl ^
pi_219621824
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe besnijdenis hier volgens jou invloed op heeft.
Er komen door wetenschappelijk onderzoek steeds meer aanwijzingen dat besnijdenis een schadelijke invloed heeft op de ontwikkeling van de hersenen. Er is nog niet aangetoond dat besnijdenis de kans vergroot dat de jongen later een zedendelinquent wordt, maar ik denk dat het nog maar een kwestie van tijd is.
  zaterdag 27 december 2025 @ 21:20:16 #28
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219621845
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik betwijfel of de islam hier een rol speelt. Het lijkt mij eerder dat het hier gaat om een bepaald slag Pakistaanse mannen die nooit een moskee van binnen zien.
En het iq van een schoenmaat hebben. Derhalve geen enkel concept hebben van onze rechtsstaat.

De grote vraag is, wil je dat soort volk massaal binnen laten? We streven zelfs naar een ontwikkelde bevolking.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219621973
quote:
Dat denk je alleen, omdat er iedere dag topics worden geopend waarin buitenlanders vrouwen verkrachten. Hoeveel vrouwen worden er verkracht door autochtonen? Hoeveel aangiftes worden er gedaan per type? Als er een groep om je heen staat die je bedreigt en weet waar je woont, dan ga je dat een heel stuk minder snel doen. En dat zijn meestal dus je buren en bekenden. Mogelijk zit er ook een verdwaalde buitenlander tussen.

Als je echt de akelige details wilt weten, moet je gaan kijken naar de opvanghuizen. Het zijn voornamelijk partners, vrienden en familieleden. Maar die huizen zijn niet heel scheutig met informatie, om hun beschermelingen te ontzien.

Verreweg het meeste seksuele misbruik wordt uitgevoerd door de rijke en machtige autochtonen. En daar hoor je zelden wat over. Ok, nu met Epstein, maar zelfs dat is wat as dat de doofpot is ontsnapt. En zelfs dan. Melanie heeft Trump bijna zeker zo ontmoet ...

[ Bericht 0% gewijzigd door SymbolicFrank op 27-12-2025 21:34:15 ]
pi_219622219
quote:
Kun je dat toelichten?
pi_219622243
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het gemiddelde IQ in Pakistan ligt rond de 80.
Dat klinkt niet geloofwaardig.
pi_219622271
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat denk je alleen, omdat er iedere dag topics worden geopend waarin buitenlanders vrouwen verkrachten. Hoeveel vrouwen worden er verkracht door autochtonen? Hoeveel aangiftes worden er gedaan per type? Als er een groep om je heen staat die je bedreigt en weet waar je woont, dan ga je dat een heel stuk minder snel doen. En dat zijn meestal dus je buren en bekenden. Mogelijk zit er ook een verdwaalde buitenlander tussen.

Als je echt de akelige details wilt weten, moet je gaan kijken naar de opvanghuizen. Het zijn voornamelijk partners, vrienden en familieleden. Maar die huizen zijn niet heel scheutig met informatie, om hun beschermelingen te ontzien.

Verreweg het meeste seksuele misbruik wordt uitgevoerd door de rijke en machtige autochtonen. En daar hoor je zelden wat over. Ok, nu met Epstein, maar zelfs dat is wat as dat de doofpot is ontsnapt. En zelfs dan. Melanie heeft Trump bijna zeker zo ontmoet ...
Neemt niet weg dat er verrot veel Pakistanen bezig zijn met veel te jonge meisjes, of wilde je dat ook even in de doofpot stoppen? Pakistanen zijn gewoon een probleem ewn dat mag best benoemt worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219622276
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
In Pakistan is het 100, als je een inwoner een Nederlandse IQ toets laat doen als ze geen Nederlands spreken, zal het een heel stuk lager zijn.
pi_219622315
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Kun je dat toelichten?
Is niet nodig, is gewoon een gezonde aanname die niet veel % naast de waarheid zal zitten.
pi_219622322
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Inderdaad. het ligt een stuk lager.
pi_219622358
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik denk eerder: de gelegenheid maakt de dief.

Immers, onder Epstein (een Jood) en Maxwell (half-joods) gebeurde hetzelfde met blanke christenen als Trump en prins Andrew als klant.
pi_219622386
quote:
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:41 schreef maily het volgende:

[..]
Vragen wij ons allemaal af -O-
Hoe dan?!
pi_219622451
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat er verrot veel Pakistanen bezig zijn met veel te jonge meisjes, of wilde je dat ook even in de doofpot stoppen? Pakistanen zijn gewoon een probleem ewn dat mag best benoemt worden.
Zijn er ook buitenlanders die volgens jouw geen probleem zijn? Je weet van Wilders en Baudet dat het allemaal asociale klootzakken zijn, terwijl alle Nederlanders super aardig en sociaal zijn. Die buitenlanders willen je verneuken, maar al die Nederlanders gaan je helpen!

In mijn ervaring zijn de meeste buitenlanders veel vriendelijker dan Nederlanders. Vooral de Oosterse en de islamieten. Zo zijn ze opgevoed. Maar het hangt er natuurlijk ook sterk van af hoe je op hun reageert. Als je bij voorbeeld al spottend gaat zeggen dat je buitenlanders niet kunt vertrouwen omdat het allemaal vrouwenverkrachtenden dieven zijn waar ze bijstaan, dan gaan ze waarschijnlijk niet heel vriendelijk tegen jou zijn.
pi_219622457
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
Is niet nodig, is gewoon een gezonde aanname die niet veel % naast de waarheid zal zitten.
Ik vind het geen gezonde aanname. En ik snap de logica niet.

Waarom zou besnijdenis tot dit gedrag leiden? Vroeger was 80% van de Amerikaanse bevolking besneden. Dit is nu onder jongeren gedaald tot ongeveer 50%. Toch zie je deze misdrijven niet in de VS op deze schaal.
pi_219622468
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef Kottnauer het volgende:
Kun je dat toelichten?
Inteelt vergroot niet alleen de kans op allerlei lichamelijke defecten, maar ook de kans op geestesstoornissen. Pakistan is wereldwijd zo ongeveer het inteeltland bij uitstek.

En over besnijdenis komen ook steeds meer aanwijzingen dat het een blijvende schadelijke invloed kan hebben op de ontwikkeling van de hersenen.
pi_219622474
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
:|W

Geen IQ testen maken als je niet wilt schrikken van de uitkomst.
pi_219622495
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Inteelt vergroot niet alleen de kans op allerlei lichamelijke defecten, maar ook de kans op geestesstoornissen. Pakistan is wereldwijd zo ongeveer het inteeltland bij uitstek.

En over besnijdenis komen ook steeds meer aanwijzingen dat het een blijvende schadelijke invloed kan hebben op de ontwikkeling van de hersenen.
Ah, dat heb je van horen zeggen? Het zijn gewoon allemaal beesten?
  zaterdag 27 december 2025 @ 21:49:20 #43
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219622535
quote:

[..]

En wil je ook beweren dat vrouwen snachts niet meer veilig over straat kunnen door rijke blanke mannen?
pi_219622588
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef Kottnauer het volgende:
Ik vind het geen gezonde aanname. En ik snap de logica niet.

Waarom zou besnijdenis tot dit gedrag leiden? Vroeger was 80% van de Amerikaanse bevolking besneden. Dit is nu onder jongeren gedaald tot ongeveer 50%. Toch zie je deze misdrijven niet in de VS op deze schaal.
Aan de andere kant zijn Amerikanen nu ook niet bepaald een voorbeeld van een mentaal gezond volk. En Israeli's nog minder.
  zaterdag 27 december 2025 @ 21:52:42 #45
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219622604
quote:

[..]

Trumo en zijn voorliefde voor 30+ vrouwen? :?
pi_219622783
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:49 schreef Mubassie het volgende:

[..]
En wil je ook beweren dat vrouwen snachts niet meer veilig over straat kunnen door rijke blanke mannen?
Dat jij denkt dat vrouwen 's nachts niet meer veilig over straat kunnen, komt gewoon omdat je Wilders gelooft en denkt dat er continu overal buitenlanders op de loer liggen om iedere vrouw die ze in een donker straatje tegenkomen te verkrachten.

Heb je al een wapen bij als je naar buiten gaat?
pi_219622797
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Trumo en zijn voorliefde voor 30+ vrouwen? :?
Jij en je problemen om dingen te begrijpen?
pi_219623137
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zijn er ook buitenlanders die volgens jouw geen probleem zijn? Je weet van Wilders en Baudet dat het allemaal asociale klootzakken zijn, terwijl alle Nederlanders super aardig en sociaal zijn. Die buitenlanders willen je verneuken, maar al die Nederlanders gaan je helpen!

In mijn ervaring zijn de meeste buitenlanders veel vriendelijker dan Nederlanders. Vooral de Oosterse en de islamieten. Zo zijn ze opgevoed. Maar het hangt er natuurlijk ook sterk van af hoe je op hun reageert. Als je bij voorbeeld al spottend gaat zeggen dat je buitenlanders niet kunt vertrouwen omdat het allemaal vrouwenverkrachtenden dieven zijn waar ze bijstaan, dan gaan ze waarschijnlijk niet heel vriendelijk tegen jou zijn.
Ok jij bent dus gewoon een dorpsgek, genoteerd.
  zaterdag 27 december 2025 @ 22:16:59 #49
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219623147
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 22:02 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Jij en je problemen om dingen te begrijpen?
Maar wat is precies de connectie tussen paki rape gangs en Trump?
  zaterdag 27 december 2025 @ 22:17:09 #50
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219623153
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 22:01 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat jij denkt dat vrouwen 's nachts niet meer veilig over straat kunnen, komt gewoon omdat je Wilders gelooft en denkt dat er continu overal buitenlanders op de loer liggen om iedere vrouw die ze in een donker straatje tegenkomen te verkrachten.

Heb je al een wapen bij als je naar buiten gaat?
Beste Symbolische Frank,

Lees mijn bericht nog eens. Dat is namelijk helemaal niet wat ik zeg.
Kom me maar antwoorden als je het begrepen hebt.

Ik heb altijd een puddingbuks bij me inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')