abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219619627
Bekijk deze YouTube-video

Bijzonder, in de doofpot omdat ze bepaalde achtergronden wilden beschermen

Mooi dat nieuwsuur het ook heeft opgepakt
pi_219619657
Het heeft te maken met cultuurverschillen, in Pakistan zou dit niet onder verkrachting vallen.
pindazakje
pi_219619669
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Het heeft te maken met cultuurverschillen, in Pakistan zou dit niet onder verkrachting vallen.
Menig Pakistaan krijgt inmiddels een vergunning in nl
  zaterdag 27 december 2025 @ 19:02:11 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219619676
quote:
Lekker alle Pakistanen naar het VK sturen dus.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 27 december 2025 @ 19:02:37 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219619683
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:01 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Menig Pakistaan krijgt inmiddels een vergunning in nl
Dat zou ik dan weer niet doen, maar goed wie ben ik?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219619792
Is toch al vele, VELE jaren bezig?
  Spellchecker zaterdag 27 december 2025 @ 19:24:44 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219620072
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
Rotherham enzo toch? :Y
pi_219620075
Iemand zou de Chinezen moeten vertellen dat Paki’s naar kip smaken. Is het zo over.
pi_219620082
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef maily het volgende:

[..]
Rotherham enzo toch? :Y
Ik kon ff niet op de naam komen. Ik wist dat het leek op iets Nederlands. (Rotterdam)
pi_219620245
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Iemand zou de Chinezen moeten vertellen dat Paki’s naar kip smaken. Is het zo over.
Of we sturen Kluun er gewoon op af! :Y
  Forum Admin zaterdag 27 december 2025 @ 19:37:08 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219620292
Hoe kan dat nu nog steeds spelen?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 27 december 2025 @ 19:38:01 #12
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219620317
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Paki pangang 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker zaterdag 27 december 2025 @ 19:41:16 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219620378
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Vragen wij ons allemaal af -O-
pi_219620430
quote:
Het eerste geloof ik wel, maar het tweede niet. Ik denk eerder dat deze misdaadvorm (“grooming”) in Pakistan niet kan plaatsvinden omdat vrouwen en meisjes daar beter “beschermd” zijn, in die zin dat ze nooit alleen op straat mogen. Het is, denk ik, de combinatie van de Pakistaanse patriarchale cultuur in een moderne vrije samenleving die Engeland is, waardoor dit probleem ontstaat.
  zaterdag 27 december 2025 @ 19:46:06 #15
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219620441
quote:
Omdat wegkijken daar een ander niveau heeft aangenomen.

Zelfs de politie doet niets met aanwijzingen, bang om als racistisch te worden afgeschminkt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 27 december 2025 @ 19:51:02 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219620506
quote:
Vraag eens aan Groot Wassink.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219620743
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zelfs de politie doet niets met aanwijzingen, bang om als racistisch te worden afgeschminkt.
Bang voor eigen veiligheid, ook.
pi_219620761
Ik denk dat er twee belangrijke oorzaken zijn waarom juist veel moslimmannen dit gedrag vertonen, namelijk inteelt en besnijdenissen.
pi_219620773
quote:
Starmer staat daar aan het roer.
pi_219620952
quote:
Omdat het nog steeds onder het tapijt wordt geveegd.
quote:
Two abuse survivors have quit their roles in the government's inquiry into grooming gangs.

Fiona Goddard and Ellie Reynolds resigned from the inquiry's victims and survivors liaison panel on Monday in protest at how the government had handled the process.

In her resignation letter, Ms Reynolds said she felt the inquiry had become "less about the truth and more about a cover-up", while both women raised concerns about the two shortlisted chairs having backgrounds in policing and social services.

https://www.bbc.com/news/articles/cy5qkq7zex3o
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219620980
quote:
Als je het filmpje gezien had, zie je dat de situatie nu wel veranderd is, jeugdzorg en politie hebben excuses aangeboden, en er worden inmiddels mensen veroordeeld.

(Dit had natuurlijk veel eerder moeten gebeuren.)
pi_219621494
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik denk dat er twee belangrijke oorzaken zijn waarom juist veel moslimmannen dit gedrag vertonen, namelijk inteelt en besnijdenissen.
Vergeet de ideologie zelf niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_219621573
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik betwijfel of de islam hier een rol speelt. Het lijkt mij eerder dat het hier gaat om een bepaald slag Pakistaanse mannen die nooit een moskee van binnen zien.
  zaterdag 27 december 2025 @ 21:08:39 #24
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219621604
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe besnijdenis hier volgens jou invloed op heeft.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219621710
quote:
Blanke mensen hebben helaas geen 'ingroup preference' zoals andere volkeren hebben. Bang om voor racist te worden versleten.
pi_219621789

Walgelijk hoe de politie/instanties hiermee omgaan in de UK.

En het speelt dus in heel veel steden, vooral in het Noorden.
^ To je nesmysl ^
pi_219621824
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe besnijdenis hier volgens jou invloed op heeft.
Er komen door wetenschappelijk onderzoek steeds meer aanwijzingen dat besnijdenis een schadelijke invloed heeft op de ontwikkeling van de hersenen. Er is nog niet aangetoond dat besnijdenis de kans vergroot dat de jongen later een zedendelinquent wordt, maar ik denk dat het nog maar een kwestie van tijd is.
  zaterdag 27 december 2025 @ 21:20:16 #28
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219621845
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik betwijfel of de islam hier een rol speelt. Het lijkt mij eerder dat het hier gaat om een bepaald slag Pakistaanse mannen die nooit een moskee van binnen zien.
En het iq van een schoenmaat hebben. Derhalve geen enkel concept hebben van onze rechtsstaat.

De grote vraag is, wil je dat soort volk massaal binnen laten? We streven zelfs naar een ontwikkelde bevolking.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219621973
quote:
Dat denk je alleen, omdat er iedere dag topics worden geopend waarin buitenlanders vrouwen verkrachten. Hoeveel vrouwen worden er verkracht door autochtonen? Hoeveel aangiftes worden er gedaan per type? Als er een groep om je heen staat die je bedreigt en weet waar je woont, dan ga je dat een heel stuk minder snel doen. En dat zijn meestal dus je buren en bekenden. Mogelijk zit er ook een verdwaalde buitenlander tussen.

Als je echt de akelige details wilt weten, moet je gaan kijken naar de opvanghuizen. Het zijn voornamelijk partners, vrienden en familieleden. Maar die huizen zijn niet heel scheutig met informatie, om hun beschermelingen te ontzien.

Verreweg het meeste seksuele misbruik wordt uitgevoerd door de rijke en machtige autochtonen. En daar hoor je zelden wat over. Ok, nu met Epstein, maar zelfs dat is wat as dat de doofpot is ontsnapt. En zelfs dan. Melanie heeft Trump bijna zeker zo ontmoet ...

[ Bericht 0% gewijzigd door SymbolicFrank op 27-12-2025 21:34:15 ]
pi_219622219
quote:
Kun je dat toelichten?
pi_219622243
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het gemiddelde IQ in Pakistan ligt rond de 80.
Dat klinkt niet geloofwaardig.
pi_219622271
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:25 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat denk je alleen, omdat er iedere dag topics worden geopend waarin buitenlanders vrouwen verkrachten. Hoeveel vrouwen worden er verkracht door autochtonen? Hoeveel aangiftes worden er gedaan per type? Als er een groep om je heen staat die je bedreigt en weet waar je woont, dan ga je dat een heel stuk minder snel doen. En dat zijn meestal dus je buren en bekenden. Mogelijk zit er ook een verdwaalde buitenlander tussen.

Als je echt de akelige details wilt weten, moet je gaan kijken naar de opvanghuizen. Het zijn voornamelijk partners, vrienden en familieleden. Maar die huizen zijn niet heel scheutig met informatie, om hun beschermelingen te ontzien.

Verreweg het meeste seksuele misbruik wordt uitgevoerd door de rijke en machtige autochtonen. En daar hoor je zelden wat over. Ok, nu met Epstein, maar zelfs dat is wat as dat de doofpot is ontsnapt. En zelfs dan. Melanie heeft Trump bijna zeker zo ontmoet ...
Neemt niet weg dat er verrot veel Pakistanen bezig zijn met veel te jonge meisjes, of wilde je dat ook even in de doofpot stoppen? Pakistanen zijn gewoon een probleem ewn dat mag best benoemt worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219622276
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:36 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
In Pakistan is het 100, als je een inwoner een Nederlandse IQ toets laat doen als ze geen Nederlands spreken, zal het een heel stuk lager zijn.
pi_219622315
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Kun je dat toelichten?
Is niet nodig, is gewoon een gezonde aanname die niet veel % naast de waarheid zal zitten.
pi_219622322
quote:

[..]
Inderdaad. het ligt een stuk lager.
pi_219622358
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik denk eerder: de gelegenheid maakt de dief.

Immers, onder Epstein (een Jood) en Maxwell (half-joods) gebeurde hetzelfde met blanke christenen als Trump en prins Andrew als klant.
pi_219622386
quote:
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:41 schreef maily het volgende:

[..]
Vragen wij ons allemaal af -O-
Hoe dan?!
pi_219622451
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Neemt niet weg dat er verrot veel Pakistanen bezig zijn met veel te jonge meisjes, of wilde je dat ook even in de doofpot stoppen? Pakistanen zijn gewoon een probleem ewn dat mag best benoemt worden.
Zijn er ook buitenlanders die volgens jouw geen probleem zijn? Je weet van Wilders en Baudet dat het allemaal asociale klootzakken zijn, terwijl alle Nederlanders super aardig en sociaal zijn. Die buitenlanders willen je verneuken, maar al die Nederlanders gaan je helpen!

In mijn ervaring zijn de meeste buitenlanders veel vriendelijker dan Nederlanders. Vooral de Oosterse en de islamieten. Zo zijn ze opgevoed. Maar het hangt er natuurlijk ook sterk van af hoe je op hun reageert. Als je bij voorbeeld al spottend gaat zeggen dat je buitenlanders niet kunt vertrouwen omdat het allemaal vrouwenverkrachtenden dieven zijn waar ze bijstaan, dan gaan ze waarschijnlijk niet heel vriendelijk tegen jou zijn.
pi_219622457
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
Is niet nodig, is gewoon een gezonde aanname die niet veel % naast de waarheid zal zitten.
Ik vind het geen gezonde aanname. En ik snap de logica niet.

Waarom zou besnijdenis tot dit gedrag leiden? Vroeger was 80% van de Amerikaanse bevolking besneden. Dit is nu onder jongeren gedaald tot ongeveer 50%. Toch zie je deze misdrijven niet in de VS op deze schaal.
pi_219622468
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:35 schreef Kottnauer het volgende:
Kun je dat toelichten?
Inteelt vergroot niet alleen de kans op allerlei lichamelijke defecten, maar ook de kans op geestesstoornissen. Pakistan is wereldwijd zo ongeveer het inteeltland bij uitstek.

En over besnijdenis komen ook steeds meer aanwijzingen dat het een blijvende schadelijke invloed kan hebben op de ontwikkeling van de hersenen.
pi_219622474
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
:|W

Geen IQ testen maken als je niet wilt schrikken van de uitkomst.
pi_219622495
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Inteelt vergroot niet alleen de kans op allerlei lichamelijke defecten, maar ook de kans op geestesstoornissen. Pakistan is wereldwijd zo ongeveer het inteeltland bij uitstek.

En over besnijdenis komen ook steeds meer aanwijzingen dat het een blijvende schadelijke invloed kan hebben op de ontwikkeling van de hersenen.
Ah, dat heb je van horen zeggen? Het zijn gewoon allemaal beesten?
  zaterdag 27 december 2025 @ 21:49:20 #43
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219622535
quote:

[..]

En wil je ook beweren dat vrouwen snachts niet meer veilig over straat kunnen door rijke blanke mannen?
pi_219622588
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef Kottnauer het volgende:
Ik vind het geen gezonde aanname. En ik snap de logica niet.

Waarom zou besnijdenis tot dit gedrag leiden? Vroeger was 80% van de Amerikaanse bevolking besneden. Dit is nu onder jongeren gedaald tot ongeveer 50%. Toch zie je deze misdrijven niet in de VS op deze schaal.
Aan de andere kant zijn Amerikanen nu ook niet bepaald een voorbeeld van een mentaal gezond volk. En Israeli's nog minder.
  zaterdag 27 december 2025 @ 21:52:42 #45
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219622604
quote:

[..]

Trumo en zijn voorliefde voor 30+ vrouwen? :?
pi_219622783
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:49 schreef Mubassie het volgende:

[..]
En wil je ook beweren dat vrouwen snachts niet meer veilig over straat kunnen door rijke blanke mannen?
Dat jij denkt dat vrouwen 's nachts niet meer veilig over straat kunnen, komt gewoon omdat je Wilders gelooft en denkt dat er continu overal buitenlanders op de loer liggen om iedere vrouw die ze in een donker straatje tegenkomen te verkrachten.

Heb je al een wapen bij als je naar buiten gaat?
pi_219622797
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:52 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Trumo en zijn voorliefde voor 30+ vrouwen? :?
Jij en je problemen om dingen te begrijpen?
pi_219622812
Ach ja hoor BNW is ook weer vrijgelaten in NWS.
pi_219623137
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zijn er ook buitenlanders die volgens jouw geen probleem zijn? Je weet van Wilders en Baudet dat het allemaal asociale klootzakken zijn, terwijl alle Nederlanders super aardig en sociaal zijn. Die buitenlanders willen je verneuken, maar al die Nederlanders gaan je helpen!

In mijn ervaring zijn de meeste buitenlanders veel vriendelijker dan Nederlanders. Vooral de Oosterse en de islamieten. Zo zijn ze opgevoed. Maar het hangt er natuurlijk ook sterk van af hoe je op hun reageert. Als je bij voorbeeld al spottend gaat zeggen dat je buitenlanders niet kunt vertrouwen omdat het allemaal vrouwenverkrachtenden dieven zijn waar ze bijstaan, dan gaan ze waarschijnlijk niet heel vriendelijk tegen jou zijn.
Ok jij bent dus gewoon een dorpsgek, genoteerd.
  zaterdag 27 december 2025 @ 22:16:59 #50
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219623147
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 22:02 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Jij en je problemen om dingen te begrijpen?
Maar wat is precies de connectie tussen paki rape gangs en Trump?
  zaterdag 27 december 2025 @ 22:17:09 #51
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219623153
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 22:01 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat jij denkt dat vrouwen 's nachts niet meer veilig over straat kunnen, komt gewoon omdat je Wilders gelooft en denkt dat er continu overal buitenlanders op de loer liggen om iedere vrouw die ze in een donker straatje tegenkomen te verkrachten.

Beste Symbolische Frank,

Lees mijn bericht nog eens. Dat is namelijk helemaal niet wat ik zeg.
Kom me maar antwoorden als je het begrepen hebt.

Ik heb altijd een puddingbuks bij me inderdaad.
pi_219623193
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 22:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ok jij bent dus gewoon een dorpsgek, genoteerd.
Ik zou mij helemaal negeren als ik jou was, dat bespaart mij de moeite hetzelfde te doen.
pi_219623220
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 22:18 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik zou mij helemaal negeren als ik jou was, dat bespaart mij de moeite hetzelfde te doen.
Ik zou het graag willen, maar jouw stupiditeit schreeuwt gewoon om een reactie.
pi_219623318
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 22:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
Niet geheel onverstandig als je niet de volgende Lisa wilt worden.
pi_219623330
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 22:17 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Beste Symbolische Frank,

Lees mijn bericht nog eens. Dat is namelijk helemaal niet wat ik zeg.
Kom me maar antwoorden als je het begrepen hebt.

Ik heb altijd een puddingbuks bij me inderdaad.
Je gelooft het niet, je weet het gewoon zeker? Dat alle buitenlanders gevaarlijk tuig zijn die alles kapot maken en dat we ons daar tegen moeten wapenen? En het probleem is net, dat al die buitenlanders ook een puddingbuks bij zich hebben, die ze maar wat graag in jouw vrouw en dochters willen legen?

Heb je ook buitenlandse vrienden?
  zaterdag 27 december 2025 @ 22:29:06 #56
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219623471
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 22:24 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je gelooft het niet, je weet het gewoon zeker? Dat alle buitenlanders gevaarlijk tuig zijn die alles kapot maken en dat we ons daar tegen moeten wapenen? En het probleem is net, dat al die buitenlanders ook een puddingbuks bij zich hebben, die ze maar wat graag in jouw vrouw en dochters willen legen?

Heb je ook buitenlandse vrienden?
Ja nee laat maar, je bent nog stommer dan ik dacht :W

Zet jezelf even voor lul vent :D
pi_219623500
Doen ze zelf ook wel aan mee. Alsof zo'n illegale en criminele Algeriaan o.i.d. aangifte gaat doen als hij halfdood is geslagen als hij toch al illegaal in het land verblijft.
pi_219623507
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 22:29 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ja nee laat maar, je bent nog stommer dan ik dacht :W

Zet jezelf even voor lul vent :D
Vertel het je vrienden, dan kunnen jullie allemaal lekker lachen ;)

:D
  zaterdag 27 december 2025 @ 23:17:20 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219624457
quote:

[..]
Dat is gewoon online terug te vinden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:37 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
In Pakistan is het 100, als je een inwoner een Nederlandse IQ toets laat doen als ze geen Nederlands spreken, zal het een heel stuk lager zijn.
Stom gelul dit.
  zaterdag 27 december 2025 @ 23:18:00 #60
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219624466
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 22:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Goeie genade wat een een blinde idioot ben jij zeg. _O-

Je hebt toevallig geen 16 jarige dochter?
Sterker nog. Ik twijfel nog die ooit geneukt heeft.
  zaterdag 27 december 2025 @ 23:41:25 #61
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219624893
@SymbolicFrank gaat niet echt lekker dit of wel?
pi_219624995
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

Bijzonder, in de doofpot omdat ze bepaalde achtergronden wilden beschermen

Mooi dat nieuwsuur het ook heeft opgepakt
Echt nu pas, ongehoord Nederland (ja wat je er ook van vind) heeft dit al eens eerder onder de aandacht gebracht. Maar dat is helemaal niet opgepakt.
pi_219625393
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 23:41 schreef Richestorags het volgende:
@:SymbolicFrank gaat niet echt lekker dit of wel?
Dat is nog een understatement. De gruweldaden van Pakistaanse verkrachtingsbendes bagatelliseren met 'jamaar autochtonen verkrachten ook' is totaal krankjorum.
pi_219625932
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 00:06 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat is nog een understatement. De gruweldaden van Pakistaanse verkrachtingsbendes bagatelliseren met 'jamaar autochtonen verkrachten ook' is totaal krankjorum.
Daarom moet je niet op die idioten reageren.
Gewoon niet.
  zondag 28 december 2025 @ 01:01:19 #65
66444 Lord_Vetinari
pi_219626000
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er komen door wetenschappelijk onderzoek steeds meer aanwijzingen dat besnijdenis een schadelijke invloed heeft op de ontwikkeling van de hersenen. Er is nog niet aangetoond dat besnijdenis de kans vergroot dat de jongen later een zedendelinquent wordt, maar ik denk dat het nog maar een kwestie van tijd is.
Bron?
pi_219626496
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:51 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Vraag eens aan Groot Wassink.
Door een vergelijkbare mindset inderdaad.

En de two tier kier police.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 28 december 2025 @ 01:58:32 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219626543
quote:
Op zaterdag 27 december 2025 21:45 schreef SymbolicFrank het volgende:

In mijn ervaring zijn de meeste buitenlanders veel vriendelijker dan Nederlanders.

Ik kan dit soort retoriek nooit helemaal duiden...

[ Bericht 15% gewijzigd door EttovanBelgie op 28-12-2025 02:07:23 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 28 december 2025 @ 02:11:22 #68
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219626595
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 01:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Klinkt altijd als een fantasie.
Van mensen die niet tussen de migranten wonen.
  zondag 28 december 2025 @ 02:25:43 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219626646
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 02:11 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Doe ik, en daar zitten fijne mensen tussen en kloothommels, zoals overal.

Huidskleur, ras, etniciteit interesseert me niets. Karakter, gedrag en culturele/sociale opvattingen wel.

Laten we dat laatste dan ook centraal stellen i.p.v. dat groep A en groep B op zoiets futiels als ras 'vergelijken'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219626661
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 21:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Juist islam.

Alles buiten de islam is kuffar, minderwaardig, en daar mag je mee om gaan hoe je wil. Tel er bij op wat het beeld is van islam mannen richting islam vrouwen, doe daar dan nog eens 'islam' vanaf. Een niet islam vrouw, dat is nog minder waard dan een hond. Kijk hoe is is omgegaan met Yezidi vrouwen.

Alles begint en eindigd met islam bij dit volk. Dit ook.
1947-2016
pi_219627043
quote:

[..]

De verklaring is oikofobie, een stoornis.
pi_219627083
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 02:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik hou mijn meiden er compleet van weg. Je ziet ze vastgebonden zitten tot hun vierde in de buggy in de supermarkt met ma constant een telefoon onder de hoofddoek, daarna gaan ze compleet los in de kleuterklassen… meppen juffen en gooien met meubilair. Afvoeren die handel.

Dat kutjoch met zijn gun in Capelle, idem. Fijn dat zijn pleegmoeder hem mist, de rest van het zooitje was er klaarblijkelijk al klaar mee. Tenzij er wat financieel mee te vangen is.

Hier zit er ook weer een, die mag met zijn “houding” in unit twee (groep5/8) in de hoek rustig afwachten tot er plek is in de jeugdzorg… joch is zes. Ouders hebben geen contact met school en spreken geen Nederlands.

Het jochie spreekt ook geen Nederlands, ouders wonen al 8 jaar hier.

Wat doen die lui hier?
Goed gezegd, zo is het.
En wat ze hier doen weet ik ook niet, maar ze haten ons.
Vakman pur sang
pi_219627243
quote:
In bepaalde delen van Afrika ook niet.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219627262
dan moeten we ons maar aanpassen
  zondag 28 december 2025 @ 09:14:16 #75
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219627450
quote:

[..]

Dat kan je vast wel met feiten en cijfers onderbouwen.
pi_219627716
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 09:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat kan je vast wel met feiten en cijfers onderbouwen.
Bron: Trust me bro!

Grotendeels zullen het inderdaad jan de broerenlul autochtone daders zijn (niks rijk of elitairs aan) maar dat is niet gek. Het wordt pas interessant als naar "per capita" gaat kijken, en dat vergeten de linkse vrienden vaak.
^ To je nesmysl ^
  zondag 28 december 2025 @ 10:15:20 #77
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219627972
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 07:29 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Verreweg de meeste mensen deugen. En dat geldt ook voor de buitenlanders. Tot zover heeft links gelijk.

Echter, feit is óók dat de criminaliteit onder migranten véél hoger is dan onder autochtonen.

De linkse mens wil dit niet begrijpen, of kan dit niet begrijpen omdat ze eenvoudige statistiek op middelbareschool-niveau niet beheersen.

Meer migratie leidt tot meer criminaliteit. Een statistisch feit dat voor de linkse mens niet te verdragen is.
De definitie van deugen is dan ook onderhevig aan culturele normen en waarden.

Ik denk dat de meeste somaliërs en pakistanen het prima denken te doen vanuit hun eigen referentiekader, het Westen koloniseren en ook nog iedere dag met de kont omhoog naar mekka bidden, allah kan niet trotser op ze zijn.

De meeste mensen deugen helemaal niet.
pi_219628893
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:45 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Het eerste geloof ik wel, maar het tweede niet. Ik denk eerder dat deze misdaadvorm (“grooming”) in Pakistan niet kan plaatsvinden omdat vrouwen en meisjes daar beter “beschermd” zijn, in die zin dat ze nooit alleen op straat mogen. Het is, denk ik, de combinatie van de Pakistaanse patriarchale cultuur in een moderne vrije samenleving die Engeland is, waardoor dit probleem ontstaat.
Je bedoelt te zeggen, een primitieve cultuur die samenkomt met een ontwikkelde beschaving?
pi_219635405
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 11:17 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Je bedoelt te zeggen, een primitieve cultuur die samenkomt met een ontwikkelde beschaving?
Inderdaad. Het probleem is niet de Pakistaanse cultuur of de Britse cultuur. Het probleem is de helaas bewierookte migratie, waardoor je allerlei instabiele samenlevingsvormen krijgt.
pi_219635733
quote:
Tja, dat komt natuurlijk doordat het in het begin slecht of niet is aangepakt, het daardoor kon voortwoekeren en nadien ook nog is geprobeerd het met de mantel der liefde te bedekken, waarbij er voornamelijk bepaalde angst voor ophef en ethnische spanning evenals het tegengaan van stigmatisering belangrijker werden gezien dan het opkomen voor de slachtoffers. Dat dit een backlash zou krijgen, viel te verwachten.
quote:

[..]

Waarom verhuis je dan niet naar ergens daar? Als de Oosterse en/of Islamitische culturen je zo aanspreken, dan moet je zeker overwegen je koffers te pakken en lekker ergens in pakweg Islamabad gaan wonen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219635799
quote:
4s.gif Op zondag 28 december 2025 10:15 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
De definitie van deugen is dan ook onderhevig aan culturele normen en waarden.

Ik denk dat de meeste somaliërs en pakistanen het prima denken te doen vanuit hun eigen referentiekader, het Westen koloniseren en ook nog iedere dag met de kont omhoog naar mekka bidden, allah kan niet trotser op ze zijn.

De meeste mensen deugen helemaal niet.
'De meeste mensen deugen' is een verschrikkelijk naïef wereldbeeld, voortkomend uit Westerse luxe en te weinig blootstelling aan hoe de wereld echt werkt. Je merkt het al op sommige plekken in Zuid-Europa, waar op genoeg plekken mensen toeristen een oor aannaaien of hen de portemonnee uit de zak zullen halen als men er even de kans voor ziet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 28 december 2025 @ 17:28:51 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219636120
quote:
14s.gif Op zondag 28 december 2025 17:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'De meeste mensen deugen' is een verschrikkelijk naïef wereldbeeld, voortkomend uit Westerse luxe en te weinig blootstelling aan hoe de wereld echt werkt. Je merkt het al op sommige plekken in Zuid-Europa, waar op genoeg plekken mensen toeristen een oor aannaaien of hen de portemonnee uit de zak zullen halen als men er even de kans voor ziet.
Dat is nogal logisch, op die plekken valt wat te halen.
pi_219636915
quote:

[..]
Onbegrijpelijk inderdaad.
  zondag 28 december 2025 @ 18:21:22 #84
66444 Lord_Vetinari
pi_219636956
quote:

[..]
Andersom is het natuurlijk prima om te roepen dat ‘alleen (islamitische) allochtonen dit doen’.
pi_219637424
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Andersom is het natuurlijk prima om te roepen dat ‘alleen (islamitische) allochtonen dit doen’.
Je zult je maar drukker maken over generalisaties dan de gruwelijkheden die deze roofdieren hebben aangericht.
pi_219637515
quote:

[..]
Het punt is dat het sowieso niet mag gebeuren.

Het tweede punt is dat ze hier als vluchtelingen komen en dan dat nog eens erbij doen.
pi_219637553
quote:

[..]
Erg ranzig deze post.

1000'en jonge meiden voor het leven getekend door te zijn misbruikt door moslims, maar jij maakt je druk om de daders.

Typisch weer. Westerse vrouwen zijn niks waard he in jouw ogen. Immers zijn ze kuffar en vrouwen. Bij elkaar nog minder dan een hond. Zo kijk jij er immers ook naar.
1947-2016
  zondag 28 december 2025 @ 19:16:32 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219638090
quote:

[..]
Nee hoor. Hoezo.

Wat onderbouwd gesteld wordt is dat vooral zelfverklaarde 'progressieven' het ontzettend lastig vinden ook maar iets van kritiek op islamisme of cultuur te verdragen.

Waarschijnlijk omdat deze intersectionele strijders die religie vereenzelvigen met ras.

Ergo: heb je kritiek op religies of aspecten van culturen die vooral getint of niet-Westers zijn, ben je automatisch Hitler.

En daarom ettert dat gezeik in de VK ook door, doodsbang dat men is met die snorremans vereenzelvigd te worden wanneer iets onaardigs gezegd wordt over mensen die niet wit zijn. Waarmee ze overigens hun eigen racisme prachtig aantonen.

[ Bericht 10% gewijzigd door EttovanBelgie op 28-12-2025 19:22:11 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219638507
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Alle antwoorden in één plaatje gevat.
-
pi_219642810
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 23:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is gewoon online terug te vinden.
[..]
Stom gelul dit.
Je hebt dus geen flauw idee waar je over praat.
pi_219642876
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 23:41 schreef Richestorags het volgende:
@:SymbolicFrank gaat niet echt lekker dit of wel?
Hm, de meeste andere realistische en sociale posters hebben het opgegeven. Jullie zijn heftig aan het winnen ^O^

Het is natuurlijk wel jammer, dat het allemaal onderbuik geroep is. Anders gezegd: het gaat nooit werken.
pi_219642895
quote:

[..]

Ja, dat krijg je als je alle buitenlanders ziet als gevaarlijke gekken.
pi_219642905
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 02:11 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Praat voor jezelf.
pi_219642913
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:41 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hm, de meeste andere realistische en sociale posters hebben het opgegeven. Jullie zijn heftig aan het winnen ^O^

Het is natuurlijk wel jammer, dat het allemaal onderbuik geroep is. Anders gezegd: het gaat nooit werken.
Lekker sociaal joh om de slachtoffers zo na te trappen met bagataliseren en wegkijken.
pi_219642915
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 02:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Doe ik, en daar zitten fijne mensen tussen en kloothommels, zoals overal.

Huidskleur, ras, etniciteit interesseert me niets. Karakter, gedrag en culturele/sociale opvattingen wel.

Laten we dat laatste dan ook centraal stellen i.p.v. dat groep A en groep B op zoiets futiels als ras 'vergelijken'.
:D _O-
pi_219642995
quote:

[..]
Je hebt nog welgeteld 0 keer dit gespuis veroordeeld. Je bent vele malen drukker de mensen die dit wel veroordelen aan te vallen. Het is maar waar je je prioriteiten hebt.
  maandag 29 december 2025 @ 06:08:13 #97
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219646430
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:41 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

Wie is jullie? Dit was mijn enige post.
pi_219646689
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 07:29 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Verreweg de meeste mensen deugen. En dat geldt ook voor de buitenlanders. Tot zover heeft links gelijk.

Echter, feit is óók dat de criminaliteit onder migranten véél hoger is dan onder autochtonen.

De linkse mens wil dit niet begrijpen, of kan dit niet begrijpen omdat ze eenvoudige statistiek op middelbareschool-niveau niet beheersen.

Meer migratie leidt tot meer criminaliteit. Een statistisch feit dat voor de linkse mens niet te verdragen is.
En wat rechts niet wil begrijpen is dat niet elke buitenlander slecht is.
En dat er heel veel mensen op de wereld zijn die hulp nodig hebben, door bv oorlog.

De probleemgevallen moeten aangepakt worden, dat zegt letterlijk iedereen.
Kijk naar waar die groep uit komt en doe er wat mee.
Het zijn bv veelal veiligelanders of uitgeprocedeerde asielzoekers.
Die kleine groep zorgt voor de problemen, niet asielzoekers an sich.
  maandag 29 december 2025 @ 08:14:13 #99
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219646809
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:45 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je hebt nog welgeteld 0 keer dit gespuis veroordeeld. Je bent vele malen drukker de mensen die dit wel veroordelen aan te vallen. Het is maar waar je je prioriteiten hebt.
In dit geval vooral de -op dit forum soms slechte - beheersing van de Nederlandse spelling. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 29 december 2025 @ 11:06:41 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219648865
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 08:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Blijkbaar dus wel.
Waarom reduceer je werkelijk alles tot religie?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219648889
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 11:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom reduceer je werkelijk alles tot religie?
Huh? Net als in ander topic ga je het toch weer negeren: Maar HUH?
Ik heb het niet eens over religie :´)
pi_219651647
En je bent echt niet de enige die zo in een fantasiewereld leeft, het zijn hele groepen. Rare massapsychose, waarom die verknipte liefdadigheid jegens een groep mensen met bedorven IS denkbeelden
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 29 december 2025 @ 14:19:01 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219651980
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat mag jij vinden. Is aardig denigrerend en nergens op gebaseerd, maar als jij dat vindt? Moet jij weten.

Want verdeeldheid is gebonden aan religie?
Dat is natuurlijk onzin. Want juist atheisten hebben geen enkele basis waar ze zich op richten en zijn het dus juist veel eerder met elkaar oneens.
Atheïsten zijn er nauwelijks, eerder ietsisten of agnosten, en gezien de civilisatie die bereikt is in het verder zeer geseculariseerde West-Europa richten die zich op een heel degelijke basis: de gouden regel, die zo oud is als de wereld maar hier na WO II daadwerkelijk grotendeels is geïmplementeerd. Vandaar onze democratieën en waarom Westerse landen op alle goede lijstjes - vrijheid, gelijkwaardigheid, veiligheid, zorg, onderwijs, mensenrechten, welvaart - al decennia in de top staan.

Hadden we kennelijk geen religie meer bij nodig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219652008
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:18 schreef ludovico het volgende:
Daden is nou net niet voldoende voor genocide het gaat om de intentie.
Daden tonen de intentie ;)
Maar woorden zijn er dus ook wel.
pi_219652092
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Atheïsten zijn er nauwelijks, eerder ietsisten of agnosten, en gezien de civilisatie die bereikt is in het verder zeer geseculariseerde West-Europa richten die zich op een heel degelijke basis: de gouden regel, die zo oud is als de wereld maar hier na WO II daadwerkelijk grotendeels is geïmplementeerd. Vandaar onze democratieën en waarom Westerse landen op alle goede lijstjes - vrijheid, gelijkwaardigheid, veiligheid, zorg, onderwijs, mensenrechten, welvaart - al decennia in de top staan.

Ja, leuk voor je. Doet niets af aan het punt dat je negeert.
Verdeeldheid is alles behalve religie eigen.

Nogmaals:
Ik sta achter de Westerse manier van leven, niet achter een ander.
Dat maakt echter nog niet dat wij als Westerlingen alles en iedereen kunnen afkeuren die niet perfect in ons straatje past.

Overigens bezien de meeste landen zich nog als religieus. (feitelijk zijn ze dat natuurlijk niet, maar in naam wel).
  maandag 29 december 2025 @ 14:24:48 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219652109
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja, leuk voor je. Doet niets af aan het punt dat je negeert.
Verdeeldheid is alles behalve religie eigen.

Nogmaals:
Ik sta achter de Westerse manier van leven, niet achter een ander.
Dat maakt echter nog niet dat wij als Westerlingen alles en iedereen kunnen afkeuren die niet perfect in ons straatje past.

Overigens bezien de meeste landen zich nog als religieus. (feitelijk zijn ze dat natuurlijk niet, maar in naam wel).
Nee, maar we kunnen er wel naar streven die verworvenheden HIER te behouden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219652112
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
Het is letterlijk de hele reden waarom Tommy Robinson nu een ding is. Zonder de poeha die hij hierom heeft gegeven was hij gewoon een onzichtbare voetbalhooligan lowlife.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_219652173
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, maar we kunnen er wel naar streven die verworvenheden HIER te behouden.
Kun je uitstralen....
Maar je kunt mensen niet gaan verplichten een volledig Westerse maatstaf te hanteren....

JA, je kunt van ze verwachten dat ze gaan werken en de taal leren. En zich binnen de (bv:) NL samenleving genoeg aanpassen.
Maar je kan ze niet alles op gaan leggen.

En ja in bepaalde landen wordt het andersom wel gedaan, en dat valt echt niet goed te keuren.
Maar het Westen is superieur (toch?) en dus zoiets hoort hier niet.
  maandag 29 december 2025 @ 14:28:30 #109
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219652211
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Kun je uitstralen....
Maar je kunt mensen niet gaan verplichten een volledig Westerse maatstaf te hanteren....

JA, je kunt van ze verwachten dat ze gaan werken en de taal leren. En zich binnen de (bv:) NL samenleving genoeg aanpassen.
Maar je kan ze niet alles op gaan leggen.

En ja in bepaalde landen wordt het andersom wel gedaan, en dat valt echt niet goed te keuren.
Maar het Westen is superieur (toch?) en dus zoiets hoort hier niet.
Je gaat het vooral niet faciliteren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219652350
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:15 schreef bianconeri het volgende:
Dat mag jij vinden. Is aardig denigrerend en nergens op gebaseerd, maar als jij dat vindt? Moet jij weten.
Want verdeeldheid is gebonden aan religie?
Dat is natuurlijk onzin. Want juist atheisten hebben geen enkele basis waar ze zich op richten en zijn het dus juist veel eerder met elkaar oneens.
Ik zie echter de atheïsten geen openbare ruimte in beslag nemen om hun uitingen te tonen. Dat is niet denigrerend bedoeld en wel ergens op gebaseerd. Toch?
pi_219652696
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:44 schreef bianconeri het volgende:
Ligt eraan wat jij onder uitingen tonen vindt vallen?
Het is niet alsof atheisten geen demonstraties houden of wat dan ook.
1. Moskeeën, kerken, tempels, synagogen enz, zijn veel openbare ruimte in beslag nemende ouderwetse religieuze uitingen.
2.Ik heb nog nooit gehoord dat atheïsten een vereniging hebben.
pi_219652972
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef torentje het volgende:

[..]
1. Moskeeën, kerken, tempels, synagogen enz, zijn veel openbare ruimte in beslag nemende ouderwetse religieuze uitingen.
2.Ik heb nog nooit gehoord dat atheïsten een vereniging hebben.
1 en 2 kan je combineren.
Ja, er zijn dus wel degelijk verenigingen voor atheisten. Om op te komen voor atheisten.
Simpel Google resultaat.

En ja er zijn dus ook puur atheistische organisaties die gebouwen hebben.

Lekker boeiend overigens of er religieuze gebouwen zijn, wat is daar nou erg aan...
pi_219653081
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:07 schreef bianconeri het volgende:
Lekker boeiend overigens of er religieuze gebouwen zijn, wat is daar nou erg aan...
Het gaat om de pracht en praal die uitgestraald worden door die ouderwetse religieuze gebouwen. Past niet in een tijd waar er geen ruimte is om ruime woningen te bouwen voor de jongere generaties
pi_219653324
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:12 schreef torentje het volgende:
Het gaat om de pracht en praal die uitgestraald worden door die ouderwetse religieuze gebouwen. Past niet in een tijd waar er geen ruimte is om ruime woningen te bouwen voor de jongere generaties
Veel kerkgebouwen die als gevolg van de ontkerkelijking niet meer gebruikt worden, krijgen ook een andere bestemming, en in een enkel geval worden ze gesloopt.
  maandag 29 december 2025 @ 15:37:45 #115
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_219653597
quote:

[..]

Ik ken vooral islamieten die heel erg met hun eigen wereldje bezig zijn. Niks van homo's moeten hebben vrouwen als minderwaardig zien en lastigvallen. Daar tegenover ken ik eigenlijk bijna alleen maar vriendelijke autochtonen. Eigenlijk het tegenovergestelde van jouw ervaringen. Hoe hoe kan dat nou??? Of zullen we het er maar gewoon op houden dat iemands ervaring niet als algehele afspiegeling van de maatschappij beschouwd kan worden? Dank u.
pi_219654639
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Atheisten zijn er genoeg, mensen die niet leven met het idee dat er een god is. Een enkeling geeft aan dat er geen god kan bestaan (sterke atheisten) en zijn inderdaad zeldzaam. Zij doen een claim net zoals gelovigen een claim doen. Beiden kunnen hun claim niet bewijzen. Het gros van de atheisten is zwak atheist oftewel agnostisch atheist. Zij gaan in hun leven er niet vanuit dat er een god bestaat op basis van kennis. Men kan volgens hen niet weten of er een god bestaat (onbewijsbaar) of er is nog niet voldoende kennis om te bepalen dat er een god bestaat. Agnosme gaat over kennis, atheisme over geloof. De zwak atheist hoeft niets te bewijzen, want doet geen claim. Die hoort een gelovige aan, trekt de conclusie dat er geen reden is om aan te nemen dat er een god bestaat opnbasis van de bewijsstukken van de gelovige claims en gaat verder met zijn leven. Niets meer en niets minder.

Waarom bianconeri en andere geloven denken dat je geen enkele basis hebt in je leven slaat nergens op inderdaad.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_219654645
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Veel kerkgebouwen die als gevolg van de ontkerkelijking niet meer gebruikt worden, krijgen ook een andere bestemming, en in een enkel geval worden ze gesloopt.
Dan komt het goed.
pi_219654719
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 15:37 schreef RealistAtheist het volgende:
Of zullen we het er maar gewoon op houden dat iemands ervaring niet als algehele afspiegeling van de maatschappij beschouwd kan worden? Dank u.
Dan moet het individu toch te lang wachten op een meerderheid, die de overlast gevende groep verdrijft of tam maakt?
pi_219654745
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:31 schreef torentje het volgende:
Dan komt het goed.
Soms gebeurt het ook wel eens dat een leegstaand kerkgebouw wordt verkocht aan een islamitische organisatie die het als moskee gaat gebruiken. In de buurt waar ik vroeger woonde staat er zo'n gebouw. Dat was vroeger een kerkgebouw van de Nederlandse Hervormde Kerk, en is sinds een jaar of dertig in gebruik als moskee.
  maandag 29 december 2025 @ 16:47:52 #120
66444 Lord_Vetinari
pi_219654945
Volgens mij is er een apart topic voor Israel-Palestina.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 29 december 2025 @ 17:37:08 #121
485843 crew  Jippie
pi_219655827
Slotje totdat users zich herinneren waar de OP over gaat..
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 29 december 2025 @ 22:38:03 #122
485843 crew  Jippie
pi_219663736
Off-topic Gazag-Genocide-Israel geveegd.

Graag de OP lezen alvorens te posten ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')