Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Voor de TP wel ja![]()
Die eerste twee rijden geen MS toch?
Normaal gesproken en OKTquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die moet het normaal gesproken op de 1500m wel redden.
Moet er 1 wel zich snel gaan naturaliseren voor België.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Rijpma, Beune en Groenewoud is de basisopstelling inmiddels rond.
Normaal wel, de 1.000 was erg matigquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die moet het normaal gesproken op de 1500m wel redden.
Conijn zou er ook op de 5 nog bij kunnen komen, al zijn Beune en Groenewoud daar ook regelmatig echt goed (maar niet altijd)quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dat worden bij de dames dus:
Kok/Leerdam/Schulting
Beune/Groenewoud
Kerkhoff/Rijpma/Tropische verrassing ergens/hopelijk Conijn
We wachten de wheresbouts nog even afquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:57 schreef Felagund het volgende:
Ze mogen de voorraadkast van Zaanlander wel eens checken, dit was weer een uitstekende piek van het team.
Don Jillert weet hoe de hazen lopen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:57 schreef Felagund het volgende:
Ze mogen de voorraadkast van Zaanlander wel eens checken, dit was weer een uitstekende piek van het team.
Die aanwijsplek is voor Groenewoud, denk ikquote:
Met deze omstandigheden lijkt Beune een stuk minder favorietquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:59 schreef Slobeend het volgende:
De 5km wordt een slagveld. Beune, Groenewoud of Conijn die niet gaat.
Als Conijn zich er daar tussen rijdt is ze ook voor de 3 binnen en is er nog maar 1 plekje voor een verrassing.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Conijn zou er ook op de 5 nog bij kunnen komen, al zijn Beune en Groenewoud daar ook regelmatig echt goed (maar niet altijd)
"FOK!"quote:
Maar die staat nu al in de matrix, dan kunnen ze die toch voor iemand anders gebruiken?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die aanwijsplek is voor Groenewoud, denk ik
Sanne in 't hofquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:59 schreef Slobeend het volgende:
De 5km wordt een slagveld. Beune, Groenewoud of Conijn die niet gaat.
Die lijkt mij wel voor Kerkhoff. Of iemand anders moet massastarts hebben aangegeven te willen rijdenquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die aanwijsplek is voor Groenewoud, denk ik
Moest van te voren aangewezen worden, dacht ik.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die staat nu toch al in de matrix, dan kunnen ze die toch voor iemand anders gebruiken?
Met deze tijden lijken de omstandigheden toch ook niet zo slechtquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met deze omstandigheden lijkt Beune een stuk minder favoriet
Huhquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moest van te voren aangewezen worden, dacht ik.
Zeker. Hoge luchtdruk blijft toch niet in het voordeel van Beunequote:Op zaterdag 27 december 2025 19:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met deze tijden lijken de omstandigheden toch ook niet zo slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |