Snap hook is een legendary utility....quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
Met die Snap Hook BP kan ik zelfs Legendary Snap Hooks craften
Is alleen Utility level 3 voor nodig.
Kom nog 6 Snitch Scanners tekort voordat ik dus keys kan craften.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:46 schreef MMaRsu het volgende:
Je kan ze voor 6k kopen en later ook craften zelfs in raid dus het is altijd wel handig
Als ik ze kan craften ben ik niet bang het kwijt te raken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Snap hook is een legendary utility....
Die je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken
Ik heb er 6, gratis af te halen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Snap hook is een legendary utility....
Die je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken
Ruilen tegen 250 powercablesquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb er 6, gratis af te halen.
Tot die Rocketeer een backflip doet en je schreeuwend ter aarde stort en alles kwijt bentquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ik ze kan craften ben ik niet bang het kwijt te raken.
In tegenstelling tot gevonden gear, tenzij ik ze in bulk heb
Zie daar wel toffe filmpjes van, mensen die met die hook op een Rocketeer in de lucht terecht komen en zo een stukje vliegen
Ik ben blij dat ik net Hornets aan kan
360 backflipquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Tot die Rocketeer een backflip doet en je schreeuwend ter aarde stort en alles kwijt bent
Al gekocht of nog aan het twijfelen?quote:
Ik ben zelf op die manier schreeuwend een rode flare gewordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
360 backflip![]()
Double reversed ollie ollie![]()
Krengen zijn groter dan ik dacht.
Een Hornet of een voor een is nog te doen, mits goede dekking.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben zelf op die manier schreeuwend een rode flare geworden
Wel de trophy gekregen door een andere raider te beschieten vanaf de rocketeer, karma was een snelle bitch daarna
Ook wel eens een hornet beklommen want ik wou 'm killen met m'n hatchet, ging ook niet goed, er was nog een andere hornetdie krengen blijven de meest irritante Arc imo.
Ik heb vanmiddag een snitchscanner gegooid naar iemand 😇quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een Hornet of een voor een is nog te doen, mits goede dekking.
Maar die godverdomde achterlijke fucking tering Snitches![]()
![]()
zorgen ervoor dat het binnen no time barst van die zemmels
![]()
![]()
Deze post heeft een lichte doch subtieleondertoon van enige frustratie
Buried. Zodra je spawnt aan de buitenrand. Pak er een die ver weg is. Een kogeltje, en dan komt ie als een gek naar je toe, ze zijn echt heel snel. En dan klaarstaan om hem snel neer te halen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kom nog 6 Snitch Scanners tekort voordat ik dus keys kan craften.
Vervelende is alleen dat die Snitches mij altijd eerder vinden dan ik hen
En ze komen altijd met een zooi Hornets
Al bezigquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Al gekocht of nog aan het twijfelen?
Has daarstraks iemand beschermd die met een Field Crate op weg was naar een Field Depot, als dank dropte hij/zij een zooi Trinketsquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een snitchscanner gegooid naar iemand 😇
Duurde 30 seconden, toen was ie klaar.
Heb die halve haanquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al bezig![]()
Level 17 inmiddels. Aan het prutsen om die kip te upgraden
Ik was vanmiddag op zoek naar wat prickly pears. Niks gevonden, dus maar ff een gebouw in in Buried City. Vond 2 paarse dingen (geen idee wat) in 1 keuken en iets blauws waardevols in de kamer ernaast. Dus met gezwinde spoed richting de uitgang. Voorzichting een snitch proberen te vermijden, begint een of andere dwaas die vlak naast me in een gebouw bleek te zitten op die snitch te schieten. Binnen 5 seconden 3 of 4 andere drones boven mijn hoofd. Oftewel, de mooie paarse dingen direct weer kwijtquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een Hornet of een voor een is nog te doen, mits goede dekking.
Maar die godverdomde achterlijke fucking tering Snitches![]()
![]()
zorgen ervoor dat het binnen no time barst van die zemmels
![]()
![]()
Deze post heeft een lichte doch subtieleondertoon van enige frustratie
Zal eens proberen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:50 schreef V. het volgende:
[..]
Buried. Zodra je spawnt aan de buitenrand. Pak er een die ver weg is. Een kogeltje, en dan komt ie als een gek naar je toe, ze zijn echt heel snel. En dan klaarstaan om hem snel neer te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |