Muziek is er voor allerlei toepassingen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Muziek is ook om naar te luisteren, niet om van links naar rechts te hossen.
Als deze gewoon 1.58 had geduurd zoals voorheen was het prima. Nu vind ik het nog prima, maar wel alleen omdat Coldplay die 7 extra minuten niet kunnen pakken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:28 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik zou op de wc zijn gaan zitten als ik dit uur had weten te bemachtigen in het cafe
Wat saai zeg
Oh ik vind héél veel leuk hoor!quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe krijgen we de poppen wel aan het dansen?
quote:
maar ook heel veel niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Oh ik vind héél veel leuk hoor!
Of een wachtwoord.quote:
Mini Trump.quote:
Je bedoelt dat Tubular Bells een hoog Oh Well gehalte heeft?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heeft wel een hoog Tubular Bells gehalte
Dat is natuurlijk wel een slag iconischerquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heeft wel een hoog Tubular Bells gehalte
Er valt niets te snappen t is wat strummen op een gitaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
Mensen die dit niet snappen, prima. Ik vind dit zelf enorm genieten, in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |