Dan zou die niet slapenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Even checken of het bed niet in de fik staat, want daar slaapt Ambar nu.
Diesel stond dit jaar sowieso wel veel te laag.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:18 schreef hihohaswessam het volgende:
diesel and dust is wel een topplaat hoor
Geen ideequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is dat niet:
We didn't start the fire?
Naakt ingezongen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:19 schreef peaceman het volgende:
ik heb een weetje over de zanger van deze band
Je onderschat het liefde voor het bed.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit wel de (ab)original versie van dit nr?
nee. hij is later politicus gewordenquote:
Je gaat me toch niet vertellen dat de beste man de politiek in is gegaan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:19 schreef peaceman het volgende:
zeg, nu ben je echt in Troublequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom ik nog onder het huwelijk uit?
Er kwam 4x Coldplay, Bloasmuziek, John Mayer, Normaal en Veldhuis&Kemper aan, het leek me wel een geschikt moment om even de lijst te checkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nadeel van lijstloos luisteren
Naakt ingezongen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:19 schreef peaceman het volgende:
jou niet nee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat de beste man de politiek in is gegaan?
Ja, dat heeft niemand mij dus verteldquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er kwam 4x Coldplay, Bloasmuziek, John Mayer, Normaal en Veldhuis&Kemper aan, het leek me wel een geschikt moment om even de lijst te checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |