je lolbroek nog wel? Of is die nog uit van de muziek?quote:
Die gaat na Bowie wel weer aanquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je lolbroek nog wel? Of is die nog uit van de muziek?
Ik vind oortjes zelf ook prettiger. Ook handiger voor meenemen enzo.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb niet eens een koptelefoon momenteel. Ik won die dingen altijd in Amstelveen en nu heb ik alleen oortjes
Jij doet geen sexy time onder het genot van een Barry White nummer?quote:
Nee, ik ga niet lopen witten bij Barry inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij doet geen sexy time onder het genot van een Barry White nummer?
Ik ook niet, niet mijn muziek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan niet zo veel met Barry White
Zou ook wat moeilijk zijn in zo'n grafkistquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet lopen witten bij Barry inderdaad.
Misschien is België wel een smaakvoller land dan Nederland.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is duidelijk geen Belgische of Radio 10 lijst, dan hadden we nog wat dagen moeten wachten
Ben je wel snel klaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou ook wat moeilijk zijn in zo'n grafkist
De Belgische Top 2000 is best een vermakelijke lijst.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien is België wel een smaakvoller land dan Nederland.
Ik heb ook soms het idee dat daar over het algemeen toch wat leukere muziek gemaakt wordt dan hier.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien is België wel een smaakvoller land dan Nederland.
En op de reservebank?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik in de basis nog wel aardig overigens
Zonder beeld ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:38 schreef peaceman het volgende:
echt...die top 2000 zou er zoveel beter uitzien zonder limburg en Zeeland.
Dit is best een leuke van Los Lobos eigenlijk, niet zoveel mis mee. En ook nog wel een lollige cover.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Het absolute dieptepunt qua dialectmeuk wmb.
Ok TexMexquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is best een leuke van Los Lobos eigenlijk, niet zoveel mis mee. En ook nog wel een lollige cover.
2000 doorweekte geruite overhemdenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:40 schreef Isorden het volgende:
Wel ooit eens bij Vrienden van Amstel geweest (Ik was nog vrij jong en onwetend en mocht gratis mee)
Toen speelden Rowwen Heze en Guus Meeuwis dus dit en Het dondert en het bliksemt na elkaar.
Geloof niet dat er nog iemand droog was op de vloer rond het podium
Net zoals bij een One Direction concert dus eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:40 schreef Isorden het volgende:
Wel ooit eens bij Vrienden van Amstel geweest (Ik was nog vrij jong en onwetend en mocht gratis mee)
Toen speelden Rowwen Heze en Guus Meeuwis dus dit en Het dondert en het bliksemt na elkaar.
Geloof niet dat er nog iemand droog was op de vloer rond het podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |