laat staan herkend!quote:
Man kon een aardig potje drummen jaquote:
Stockholm Syndrome is wel een lekker nummer ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En toch vind ik het zonder de memerij een best lekker nummer.
of het is stockholm syndroom, kan ook
Stel je voor dat het 1 of ander slecht niemendalletje was geweest als meme.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En toch vind ik het zonder de memerij een best lekker nummer.
of het is stockholm syndroom, kan ook
Doe ik nog steedsquote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stel je voor dat het 1 of ander slecht niemendalletje was geweest als meme.
Nu krijg je dan tenminste nog een leuk liedje te horen als je er toch weer in trapt
Maar dat is toch met elk nummer? Niet dat ze een meme moeten zijn, maar dat ze een bepaald verhaal hebben of iets opmerkelijks hebben. Niet elke plaat is populair omdat het muzikaal goed is, maar omdat het iets teweeg brengtquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit was zonder de meme wel allang verdwenen denk ik.
Vind het ook geen ramp hoorquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is toch met elk nummer? Niet dat ze een meme moeten zijn, maar dat ze een bepaald verhaal hebben of iets opmerkelijks hebben. Niet elke plaat is populair omdat het muzikaal goed is, maar omdat het iets teweeg brengt
Zanger? Is dit geen zangeres?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kan de stem van de zanger niet echt uit staan, alhoewel ze echt wel veel ergere nummers hebben wat dat betreft
Jij denkt zeker dat je Glenn Miller...quote:
ja hier valt t nog wel mee, maar ik trek t ook slechtquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kan de stem van de zanger niet echt uit staan, alhoewel ze echt wel veel ergere nummers hebben wat dat betreft
Hij heeft een bijzonder typische stem jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik blijft het ook wel een wat gekke stem vinden, maar het past ook wel bij Rush of zo.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |