Ik zou hem ook afsluitenquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:57 schreef essnhills het volgende:
Ohja zorgverzekering moet ik nog naar kijken
Ja, die zijn wel goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:57 schreef Evenstar het volgende:
Ah gevonden, het was Black Country Communion. Leuke groep.
Dit is niet DRT.quote:
Ja, kende ze niet. Stond toevallig te wachten op een andere band en toen kwam ik er achter dat Ome Joe er in zatquote:
sterquote:
Bedankt voor de tipquote:
Poppers snuiven, heb ik begrepenquote:
Nooit hoop ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:03 schreef Gretzl het volgende:
Wanneer Tess Godin in de T2K?
Tess > K3 sowieso
Bekijk deze YouTube-video
A Gogo jaar geleden bonus.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mooi dat Uncertain Smile toch weer een beetje in een stijgende lijn zit.
Geen idee waarom, maar soms is er een sprankje hoop in deze woestijn van muzieksmaak.
Het gaat om het principequote:Op zaterdag 27 december 2025 15:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die zit toch al een tijdje bij Radio 10?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die zit toch al een tijdje bij Radio 10?
Ook altijd een nummer dat we zongen als ik een cantus had in mn studietijdquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:03 schreef Gretzl het volgende:
Wanneer Tess Godin in de T2K?
Tess > K3 sowieso
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het gaat om het principe
Blijft toch ook een soort pavlov reactie, dus ergens snap ik het welquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar hij was net in die reclame te horen![]()
17:10 dacht ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er kennerts die weten hoe laat schaatsje rijden begint vandaag?
tegenwoordig kunnen we beter beginnen met de volwassenenquote:
Normaal volg ik dat aardig maar daar heb ik nu echt nul tijd voor helaasquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
17:25 uurquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt gisteren wel wat gemist.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Normaal volg ik dat aardig maar daar heb ik nu echt nul tijd voor helaas
Rond 17 uur zoietsquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leerdam op haar bek las ik ergens.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt gisteren wel wat gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |