Rammstein staat er maar 8 keer in, beduidend minder dan de rest van dat rijtje.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
we krijgen nog 15 keer Queen, Bruce, Rammstein, Muse, Coldplay, Blof, ABBA en U2
Mja vooral veel van hetzelfde en lekker geforceerd 'edgy' willen doenquote:
Als ik er in de mood voor ben vind ik het wel lachen. Maar verreweg niet mijn go to metal band nee. Daar is het soms toch iets te simpel voor, muzikaal gezien.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind Rammstein altijd een beetje overhyped
Van mij mag er wel een Rammstein nummer in de lijst bij, maar dan in een andere versie. Seemann van Nina Hagen en Apocalypticaquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rammstein staat er maar 8 keer in, beduidend minder dan de rest van dat rijtje.
Van mij mag Mein Teil er nog wel bij. Armin Meiwes cultantiheld
Als ik er eentje van Off The Wall moet kiezen is het wel zonder twijfel dezequote:Op zaterdag 27 december 2025 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wacko Jacko heeft betere gemaakt die of de lijst niet hebben gehaald of al geweest zijn
Stemplaatje!quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:44 schreef Isorden het volgende:
Blijf Zeit van Rammstein ook altijd wel heel mooi vinden, en das niet eens zo'n wild nummer voor hun doen.
Sonne is voor mij toch wel hét Rammstein nummer, als ik eentje moest kiezen. Van de populaire nummers dan. Moet weer even wat van ze terugluisteren, mocht ik een wat meer obscure zijn vergeten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:44 schreef Isorden het volgende:
Blijf Zeit van Rammstein ook altijd wel heel mooi vinden, en das niet eens zo'n wild nummer voor hun doen.
Sonne is inderdaad wel peak Rammstein, live was Radio ook wel echt een feestjequote:Op zaterdag 27 december 2025 14:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sonne is voor mij toch wel hét Rammstein nummer, als ik eentje moest kiezen. Van de populaire nummers dan. Moet weer even wat meer van ze luisteren, mocht ik een wat meer obscure zijn vergeten.
Ik heb geen idee welk liedje op welk album staat bij hemquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik er eentje van Off The Wall moet kiezen is het wel zonder twijfel deze
Asche Zu Asche zou er ook in mogen. Of Tier, als het om tekstuele hoogstandjes gaatquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sonne is voor mij toch wel hét Rammstein nummer, als ik eentje moest kiezen. Van de populaire nummers dan. Moet weer even wat van ze terugluisteren, mocht ik een wat meer obscure zijn vergeten.
Daarvan hebben we het origineel van Bowie alquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Asche Zu Asche zou er ook in mogen. Of Tier, als het om tekstuele hoogstandjes gaat
Dr Pepper wordt gezien als cola?quote:
*Zet nog een kopje Tquote:
Die is wel errug lekker ja. Mein Herz Brennt of Mann Gegen Mann kan ik ook erg van genieten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Asche Zu Asche zou er ook in mogen. Of Tier, als het om tekstuele hoogstandjes gaat
Hier had ook een monumentje van Sigur Rós kunnen staan i.p.v. de inwisselbare folkpop van Kaleoquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het verbaast me dat dit het zo goed doet in de lijst.
Die van MJ net was puik.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
We zitten in een deel vd lijst waar het wel zoeken is naar pareltjes
Nouquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
Opzich wel een lekker nummertje
Maar waarom staat het hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Luister eens Vór í Vaglaskógi en beweer dan nog eens dat het inwisselbare folkpop is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier had ook een monumentje van Sigur Rós kunnen staan i.p.v. de inwisselbare folkpop van Kaleo![]()
![]()
Omdat er mensen op hebben gestemd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
Opzich wel een lekker nummertje
Maar waarom staat het hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |