past wel bij het dart-niveauquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volwassenen die meedoen met 67-meme
quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:12 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
ah dan kan hij nu beter gaan gooien
Suzan en Freekquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap
@:visboer
Weggesprint van het Kerstdiner om de NPO Radio 2 Top 2000 aan te zetten zodat ik nummer 1631 (Suzan en Freek - Onderweg naar Later) kon luisteren.
Jaap weet niet van het bestaan af van Joeptoep of Spotify. Wat bezielt zulke mensen?
quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kijk bij de Engelsman (schuld van viaplee).
Dit is sowieso satire.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap
Weggesprint van het Kerstdiner om de NPO Radio 2 Top 2000 aan te zetten zodat ik nummer 1631 (Suzan en Freek - Onderweg naar Later) kon luisteren.
Jaap weet niet van het bestaan af van Joeptoep of Spotify. Wat bezielt zulke mensen?
VTM2, vpn via belgie en gratis. blijf wel nederlander natuurlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kijk bij de Engelsman (schuld van viaplee).
Matige tetten maar wat een zalige billetjes.quote:
Ik mis zure hoofd van Vincent die lacht als een boer met kiespijn in dit gifjequote:
Dat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:15 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
VTM2, vpn via belgie en gratis. blijf wel nederlander natuurlijk
Wat bezielt mensen überhaupt om die shit te luisteren in het tijdperk van appel muziek en spotifyquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |