Coco zwengelt aan de thermostaat. EN HIJ STAAT!quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:58 schreef Coco het volgende:
We zijn er weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blijkt best normaal te kunnen doen eigenlijk.quote:
Ging meer om dat cirkeltje, dat is natuurlijk ook één grote circlejerk waar je de reacties al kunt uittekenen. Althans, toen ik er voor het laatst op klikte dat is ook alweer een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap dat de WLR SC afhankelijk van je politieke voorkeuren niet helemaal leuk is, maar er zijn op zijn minst posts waar je op in kan gaan en er worden onderwerpen aangebracht om over te praten.
Letterlijk niks prikkelt mij nog om in de VBL SC te reageren.
Minder stappen, minder lettersquote:
Ach, WLR SC.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ging meer om dat cirkeltje, dat is natuurlijk ook één grote circlejerk waar je de reacties al kunt uittekenen. Althans, toen ik er voor het laatst op klikte dat is ook alweer een tijdje geleden.
Enfin, over naar DRT.
Ziedend zelfs.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees even wat spul terug maar Cullen is dus nog steeds boos he?
Wat een treurwilg.
Cullen is nooit niet boos geweest. Ook zijn WK-deelnames zijn een cirkel. Onderschat worden, boos zijn, puur op frustratie een jong talent verslaan, zijn gram halen, vervolgens verliezen van middelmaat, ziedend zijn hoe hij heeft verloren. Rinse and repeat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees even wat spul terug maar Cullen is dus nog steeds boos he?
Wat een treurwilg.
En boos worden op 'de bookies' terwijl alle gokkers geld op zijn tegenstander inzettenquote:Op zaterdag 27 december 2025 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cullen is nooit niet boos geweest. Ook zijn WK-deelnames zijn een cirkel. Onderschat worden, boos zijn, puur op frustratie een jong talent verslaan, zijn gram halen, vervolgens verliezen van middelmaat, ziedend zijn hoe hij heeft verloren. Rinse and repeat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |