denk dat het meevalt. ik vind het best aardig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is denk ik wel de grootste love/hate in het topic
Dat dus en helemaal niet op deze plek in de lijst.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef Puzzie het volgende:
Froukje is leuk, ik heb alleen niets met dit nummer
Die is al geweest, in de Snobquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Groter dan ik komt ook nog wel toch?
Die vind ik het tofst
Ja dat was leukquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met d'r dirigeerstokje doet ze het wel leuk…
Er zijn een stuk of 4/5 mensen helemaal lyrisch van deze plaat en ik zie ook een hoop 'verschrikkelijk's, dat is echt hoogst uitzonderlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk dat het meevalt. ik vind het best aardig.
Toepasselijk nummer daar iddquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit heb ik vorige week nog gezongen in het zuiderzeemuseum.
True story!
je bent het niet eens met de volgorde?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus en helemaal niet op deze plek in de lijst.
oh ik houd het niet zo bij qua statistieken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 4/5 mensen helemaal lyrisch van deze plaat en ik zie ook een hoop 'verschrikkelijk's, dat is echt hoogst uitzonderlijk
Hahaha, ow ja ik mocht niet mopperen over de ranking.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent het niet eens met de volgorde?
Had je maar moeten gaan stemmen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |