denk dat het meevalt. ik vind het best aardig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is denk ik wel de grootste love/hate in het topic
Dat dus en helemaal niet op deze plek in de lijst.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef Puzzie het volgende:
Froukje is leuk, ik heb alleen niets met dit nummer
Die is al geweest, in de Snobquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Groter dan ik komt ook nog wel toch?
Die vind ik het tofst
Ja dat was leukquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met d'r dirigeerstokje doet ze het wel leuk…
Er zijn een stuk of 4/5 mensen helemaal lyrisch van deze plaat en ik zie ook een hoop 'verschrikkelijk's, dat is echt hoogst uitzonderlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk dat het meevalt. ik vind het best aardig.
Toepasselijk nummer daar iddquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit heb ik vorige week nog gezongen in het zuiderzeemuseum.
True story!
je bent het niet eens met de volgorde?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus en helemaal niet op deze plek in de lijst.
oh ik houd het niet zo bij qua statistieken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 4/5 mensen helemaal lyrisch van deze plaat en ik zie ook een hoop 'verschrikkelijk's, dat is echt hoogst uitzonderlijk
Hahaha, ow ja ik mocht niet mopperen over de ranking.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent het niet eens met de volgorde?
Had je maar moeten gaan stemmen!
Wij ook!quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
Deze moesten we in de brugklas zingen bij muziek
En? Wat voor cijfer kreeg je?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
Deze moesten we in de brugklas zingen bij muziek
Evaquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Matige Boudewijn. Hier had ook De Engel Is Gekomen kunnen staan.
thermomayoquote:
understatementquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:44 schreef Isorden het volgende:
Niet het beste wat Boudewijn heeft gemaakt.
Helaas niet, nog wel 3 andere FROKKIESquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:42 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Groter dan ik komt ook nog wel toch?
Die vind ik het tofst
Ik haalde alleen maar hoge cijfers natuurlijkquote:
Ruimt de Engel het ook zelf op?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Matige Boudewijn. Hier had ook De Engel Is Gekomen kunnen staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |