Njosquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bijna een Wennemarsje inderdaad.
Dat vindt hij zelf nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:25 schreef wimderon het volgende:
Sebas
Sebas
Sebas
Die jongen heet toch gewoon Sebastian?
Ik ookquote:
Ik kan daar niet naar kijken/luisteren.quote:
nee da's Heintjequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mats Siemons, da's toch die zanger?
Otterspeer?quote:
Benieuwd hoe hij buiten het schaatsen is, hoewel ik er weinig goede hoop op hebquote:
Van Kramer is dat toch niet heel onverwacht?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij buiten het schaatsen is, hoewel ik er weinig goede hoop op heb
Ik vond een Wennemars altijd wel prima overkomen, maar heb gehoord dat hij en Kramer in elk geval samen (zoals afgelopen winter bij de Weissensee) enorm egoīstische horken zijn, dus dat was wel een domper.
Zou geinig zijn als het bij Kjeld juist andersom is
Nee, mijn verbazing zat meer bij Wennemars inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Kramer is dat toch niet heel onverwacht?
De meesten die echt aan de absolute top hebben gestaan, zijn dat. Dus dat ook Kramer en Wennemars zo zijn, verbaast mij niets.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd hoe hij buiten het schaatsen is, hoewel ik er weinig goede hoop op heb
Ik vond een Wennemars altijd wel prima overkomen, maar heb gehoord dat hij en Kramer in elk geval samen (zoals afgelopen winter bij de Weissensee) enorm egoīstische horken zijn, dus dat was wel een domper.
Zou geinig zijn als het bij Kjeld juist andersom is
+ valse start.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met zo'n gemankeerde race zit daar nog zeker een paar tienden meer in
Dit had 34.4-34.5 kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach Tim, eindelijk een goede opening en dan dit.
Denk dat types als Krol dan de uitzondering zijn ja (die had ook moeite met de sfeer binnen Jumbo toen Nuis en Kramer daar zaten)quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:36 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
De meesten die echt aan de absolute top hebben gestaan, zijn dat. Dus dat ook Kramer en Wennemars zo zijn, verbaast mij niets.
Luchtdruk antigenotquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:37 schreef wimderon het volgende:
Jij kunt veel beter balen, Tim Prins.
Als een rechtsback van Cambuur Leeuwarden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:38 schreef Marcoss het volgende:
Johan Talsma klinkt als een naam die ook aan de Spelen van 1960 mee had kunnen doen
Op welke manier waren ze een hork ?quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, mijn verbazing zat meer bij Wennemars inderdaad
Kok is ook een uitzonderingquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat types als Krol dan de uitzondering zijn ja (die had ook moeite met de sfeer binnen Jumbo toen Nuis en Kramer daar zaten)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |