Door dit soort flauwekul begint die lijst dus om middernacht.quote:
volgende keer graag alleen de powerpointtquote:
Makker Wuthering Heights bestaat ook gewoon hé als je een 'omgekeerde Norwegian Wood' nodig hebt. Daar is geen vergezocht bruggetje voor nodig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik was op dat moment nog eventjes aan het snoozen en wou eigenlijk de omgekeerde Norwegian Wood posten. (Songtitel die naar een enorme boekklassieker is vernoemd, ipv een boektitel die naar een enorme popklassieker is vernoemd).
Bekijk deze YouTube-video
Over CAS gesproken, geef je op een briefje dat zij easy in de Top geraken als ze een keuzelijsthulp krijgen. Megapopulaire band geworden.
Tja, Leo gaat ook al bijna met pensioen, iemand moet t overnemenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee Bart moet een Leo Blokhuisje doen
Lennon zou het wel snappenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde het niet. Ligt aan mij, is hogere wiskunde waar ik niets van snap.
Hij legde het ook niet heel goed uit.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde het niet. Ligt aan mij, is hogere wiskunde waar ik niets van snap.
Maar Unplugged is wel mijn favo.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:50 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wát een band mensen!
Heeeeeeeeerlijk. Iedere cd.
Daar ligt het aan denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij legde het ook niet heel goed uit.
Cigarettes After Sex tijdens BKS ooitquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik was op dat moment nog eventjes aan het snoozen en wou eigenlijk de omgekeerde Norwegian Wood posten. (Songtitel die naar een enorme boekklassieker is vernoemd, ipv een boektitel die naar een enorme popklassieker is vernoemd).
Bekijk deze YouTube-video
Over CAS gesproken, geef je op een briefje dat zij easy in de Top geraken als ze een keuzelijsthulp krijgen. Megapopulaire band geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |