Ja waarom nu pas en niet vorig jaar?quote:
Beetje confronterende titel zeg, amaiquote:
Al doende leert menquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja waarom nu pas en niet vorig jaar?
En terecht, stiekem een van de betere Kwiens.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deze rammer kun je op dat station wss ook wel horen.
Die hierna wel veel beterquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef peaceman het volgende:
wat een heeeeeeerlijke plaat is dit toch
Het is ook niet zo mijn muziek waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet. We hebben ze een paar keer live gezien en dat is echt geweldig.
Vroeger was Queen daar nog VERBOTENquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Deze rammer kun je op dat station wss ook wel horen.
Dan heb je nooit echt goed een top 2000 quiz gewonnen waarbij je helemaal tot het gaatje moest gaan met mensen waar je een diepe verbondenheid mee voelt, elkaar feilloos aanvoelde en elkaar na afloopt uren tevreden zuchtend hebt vastgehouden.quote:
Ja als jij daar naar op zoek bent prima hoor, maar ik denk dat je dan in KEL moet zijn.quote:
Youp wel z'n vader.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef Momo het volgende:
Iemand die zijn moeder bijna vastgebonden heeft na het kerstdiner?
Ik dacht ervoor, maar t bleek de rolladequote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef Momo het volgende:
Iemand die zijn moeder bijna vastgebonden heeft na het kerstdiner?
Ik kies er dan toch voor om tot een ander gaatje te gaan en een andere diepe verbondenheid te voelenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan heb je nooit echt goed een top 2000 quiz gewonnen waarbij je helemaal tot het gaatje moest gaan met mensen waar je een diepe verbondenheid mee voelt, elkaar feilloos aanvoelde en elkaar na afloopt uren tevreden zuchtend hebt vastgehouden.
Bestaat niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja als jij daar naar op zoek bent prima hoor, maar ik denk dat je dan in KEL moet zijn.
Da's oprecht wel een van de sterkste punten aan Queen, dat ze echt van ieder mogelijke markt thuis zijn. De meest overplayede dingen ooit en een aantal hele fijne parelsquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger was Queen daar nog VERBOTEN
Ik was op dat moment nog eventjes aan het snoozen en wou eigenlijk de omgekeerde Norwegian Wood posten. (Songtitel die naar een enorme boekklassieker is vernoemd, ipv een boektitel die naar een enorme popklassieker is vernoemd).quote:
Het feit dat ze al best een tijdje geen muziek meer maken en alsnog nieuwe fans blijven aantrekken is op zich ook best wel een sterk puntquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Da's oprecht wel een van de sterkste punten aan Queen, dat ze echt van ieder mogelijke markt thuis zijn. De meest overplayede dingen ooit en een aantal hele fijne parels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |