Wie post er nu even niet afgelopen uur. Dit verdient een onderzoekquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Welke fokker is dit en mag die in ons popquizteam?
jawel hoor, juist beterquote:
FritsFlits.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Wie post er nu even niet afgelopen uur. Dit verdient een onderzoek
Heeft iemand tussle gezien dit uur?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Wie post er nu even niet afgelopen uur. Dit verdient een onderzoek
Ik denk niemandquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:37 schreef Gretzl het volgende:
Welke user hier kan zich meeten met ons aller Lucas?
Bassman!quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef MTheBassman het volgende:
Goeiemorgen
Was wel even genieten net, wakker worden met Dodenrit
Goed interview net van jequote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef MTheBassman het volgende:
Goeiemorgen
Ik denk dat @Mexicanobakker werk aan de winkel heeftquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou van mensen als Lucas.![]()
Er zijn al genoeg mensen die niet Lucas zijn.
Helaas voor Lucas wordt er met dit soort kennis en feitjes weinig geneuktquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft wel pech dat Wedden Dat niet meer op tv isquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Muzieklijstjes zijn altijd al autistisch geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Top 2000 anno 2025: autotune en autisten
quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef MTheBassman het volgende:
Goeiemorgen
Ik ga hier vooral de moeite niet in steken. Ik denk dat ik het wel zou kunnen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Mexicanobakker werk aan de winkel heeft
Ik vind REM niet depressief eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben volgens mij nooit depressief genoeg geweest om R.E.M. echt te kunnen waarderen
Ik zou Jos Brink niet graag meer op tv zien en Sandra ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heeft wel pech dat Wedden Dat niet meer op tv is
ik heb een tijd zwemles gegeven aan mens als Lucas.quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Neuken is overrated ten opzichte van top 2000 quizzen winnenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Helaas voor Lucas wordt er met dit soort kennis en feitjes weinig geneukt
Dat zijn ze ook niet toch, het is best vrolijk ook soms. Het is geen Radioheadquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind REM niet depressief eigenlijk.
Orange Crush 🧡🧡quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
Deze is zo mooi
Ik snap die dat Orange Crush niet in de lijst staat
Everybody Hurts welquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind het altijd een negatieve ondertoon hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2025 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |